in afwachting van een reactie van een Proximus moderator…..
Ter info: getrouwheidskorting geldt voor een jaar en moet inderdaad telkens vernieuwd worden.
@Frederikstr
ik heb je klantennr ingevuld in je forum profiel.
Verder zal ik je kortingen laten nakijken.
Bij toekenning ontvang je een bevestigingsmail.
Groeten,
Tina
Geachte,
Mijn getrouwheidskorting "Uw trouw beloond: Internet" verloopt op 10 september. Kan deze opnieuw geactiveerd worden?
Bedankt.
@JustBao
We gaan de aanvraag doorsturen.
Bij goedkeuring krijg je bevestiging via mail.
mvg,
Tina
@tina.b
Heel erg bedankt!
Toch heb ik enkele opmerkingen en suggesties om deze procedure een beetje efficiënter te laten verlopen.
Allereerst moet ik zeggen dat ik het eigenaardig vind dat men na een zekere periode blijkbaar niet langer behandeld wordt als een trouwe klant (tenzij men bv. niet in orde is met betalingen, natuurlijk). In feite zou men het tegenovergestelde mogen verwachten. Maar OK, het is een kleine moeite om deze verlenging aan te vragen.
Niettemin zou ik het volgende willen voorstellen:
1) ruim op voorhand een mail sturen naar de klant ter verwittiging dat de huidige periode ten einde loopt; de klant zal dit zeker op prijs stellen, in plaats van onaangenaam verrast te zijn door een plotse stijging van zijn factuur en eventueel met vraagtekens te zitten omtrent het wegvallen van de getrouwheidskorting.
2) de aanvraag te vereenvoudigen tot een simpele klik op een knop, bv. in MyProximus-Facturen; anders zullen klanten dit forum blijven overspoelen met gelijkaardige topics en posts.
Ik hoop dat mijn feedback kan leiden tot een meer aangename gebruikerservaring!
@JustBao
bedankt voor feedback
ik bezorg het aan de betrokken dienst
groeten
Tina