Vraag

Tweede maand op terugbetaling aan het wachtene

  • 23 December 2022
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Dit is al de tweede maand dat ik op mijn geld aan het wachten ben. Zo vaak de klantendienst aan de lijn gehad en iedere keer foute informatie meegekregen of gewoon geen verdere hulp. Constante beloftes dat het in orde komt en de terugbetaling zal gebeuren maar jammer genoeg nog altijd niks op mijn rekening. Mijn laatste klacht was “afgesloten” op 15 december blijkbaar maar op 20 december melden ze mij dat dit niet het geval is en mijn klacht staat nog altijd open. Ik ben een student die in nood is van een nieuwe gsm voor haar studies maar door de onprofessionalisme van de klantendienst en de afdeling die de terugbetalingen doet kan ik dit niet veroorloven. Ik moest nu weer twee weken wachten op mijn geld maar dit valt totaal niet te vertrouwen.

 

Is er iemand die hetzelfde aan de hand heeft gehad of iemand die mij hiermee oprecht kan verder helpen?


3 reacties

Tip: Hiervoor best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen straks.

Ik heb het ingevuld!

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

@iman97

er liepen verschillende bestellingen voor jou?

kan je in je profiel de bestelgegevens waar je het over hebt nog even invullen? Welk bedrag moet je nog terugkrijgen?

heb je het order niet ontvangen? of niet volledig? dan dien je bijgevoegd document terug te sturen naar proximus

graag wat info zodat we weten waar het precies over gaat?

groeten

Tina

Reageer