Vraag

terusturen bij einde contract

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

beste,

 

in een eerder topic had ik het over een vaste lijn die zeer problematisch werd omgezet.

een van de issues daarbij was dat ik werd geadviseerd om alle materialen terug te bezorgen

bij de proximus shop. Nadien bleek dit niet te mogen/kunnen . Ondanks mijn terughoudendheid

dat het terugsturen per post steevast voor problemen zorgt (mijn ervaring) had ik geen andere keuze

en raar maar waar loopt het mis. zie kopie brief :

“Beste klant,
 
Ondanks onze vorige herinneringen hebben we het volgende Proximus-materiaal nog steeds niet ontvangen: TV Box, TV Box, Modem b-box.
 
Om je dossier definitief af te sluiten, moet je het materiaal in een bpost-punt binnenbrengen vóór 18/08/2022.
De retourstickers vind je terug in je eerste bevestigingsmail en de digitale barcode (te gebruiken bij bpost) vind je hier.
    Breng je het niet binnen vóór 18/08/2022? Dan wordt jou een vergoeding van 397 EUR aangerekend.
Heb je het materiaal ondertussen al verzonden? Dan hoef je uiteraard niets meer te doen.
Je klantnummer is 610303***.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
    - Installatieadres:
    - Bestelnummer: SHE-R000000110000MV495
    - Klantennummer: 610303***
    - Uw Proximus contactperson: www.proximus.be/mycontacts”,

 

ik heb uiteraard vanwege eerdere problemen alles aangetekend verzonden; spijtig kan je in een topic

niets bijvoegen anders konden jullie de bijlage zien.

Nu stel ik mij toch de vraag waarom veranderen van operator zulk een gedoe moet zijn; ik ben + 10 jaar klant geweest , altijd correct betaald . Misschien moet men bij proximus eens realiseren dat klanten gaan en ook weer terugkeren bij een mooie aanbieding  ; maar niet als het steeds zo moet.

 

graag hulp

 

 

 


2 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @femabouw kun je mij de datum van verzending + digitale barcode van bpost bezorgen? Groetjes, Heidi

Reageer