Ik annuleerde mijn bestelling correct en tijdig (herroeping). Ik kreeg daar al een e-mail voor en het werd zonet nog eens telefonisch bevestigd. Toen ik over de terugbetaling van het voorschot van 69 EUR begon, bleek de dame er niets over te weten. Ze raadde me dit forum aan.
Na een beetje scrollen door de topics, is duidelijk dat Proximus niet zo happig is op een spoedige terugbetaling van wat wettelijk gezien binnen de de 14 dagen MOET gebeuren (zonder dat de klant er nog eens expliciet naar zou moeten vragen).
Ik vraag dus bij deze proactief (doch onnodig) om de tijdige terugbetaling van het voorschot.
Voor de duidelijkheid:
de bestelling gebeurde op 10/11/2020, de annulatie gebeurde op 12/11/2020 en ik kreeg (pas) op 23/11/2020 de schriftelijke bevestiging van Proximus. De terugbetaling zou dus op 17/11/2020 terugbetaald moeten zijn, maar ik aanvaard een tijdige terugbetaling tot en met 7/12/2020 (14 dagen na de schriftelijke bevestiging).
Bedankt om te bevestigen.
Gegroet