Vraag

tarief gebruik mobiel internet Pay & Go

  • 21 May 2023
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, 

mijn echtgenote heeft een Pay & Go & merkte bij gebruik mobiel internet, dat er €20.73 afgetrokken is voor 24.47MB van haar krediet.

 

 

aangerekend    €0.847/MB x 24.47MB= €20.73 dit is dus de prijs van vóór 15/03/2023.

 

 

Normaal mocht er door deze nieuwe tarieven maar €0.50/MB afgetrokken zijn.

€0.50/MB x 24.47MB= €12.23  prijs na 15/03/2023.

teveel aangerekend is €8.5

Graag een oplossing hiervoor.

mvg

Filip

 

 


8 reacties

De proximusmedewerkers zijn niet beschikbaar in het weekend.
In afwachting van een oplossing/antwoord kan je er alvast voor zorgen dat je gegevens in je → ForumProfiel voldoende goed ingevuld zijn, moest dit nog niet gebeurd zijn
Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (het betreffend tel nr  is zeker nuttig voor je verzoek) vermelden..
Als alles is ingevuld klik je onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt dat ook hier van zodra dit gebeurd is. 
De Proximus forummedewerkers kunnen dan direct aan de slag van zodra ze hier morgen de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Filip_039 

Er werd hiervoor een dossier opgemaakt (zie ticket in je profiel) voor verder nazicht.

De dossierbeheerder moet je op de hoogte houden.

Groeten

Tina

Reputatie 1

goedemorgen, mijn dossier is 52605753.

Reeds een week geleden een oplossing gevraagd, maar nog steeds geen antwoord.

mvg Filip

Reputatie 7
Badge +3

@Filip_039 

door de feestdagen hebben we vertraging in verwerking dossiers

Dossier staat nog open en zal behandeld worden door collega

Graag nog even geduld

Groetjes

tina

Reputatie 1

goedemorgen, mijn dossier is 52605753.

Reeds 24d geleden een oplossing gevraagd, maar nog steeds geen antwoord!!!

mvg Filip

Reputatie 7
Badge +3

@Filip_039  Ik heb het laten escaleren. Onze excuses

Reputatie 1

er lijkt maar geen schot in de zaak te komen☹️

Reputatie 7
Badge +3

@Filip_039 Het dossier 52605753 is gisteren eindelijk in behandeling genomen door een dossierbeheerder.Die is er volop mee bezig en zal u na het onderzoek zelf contacteren..Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reageer