Beantwoord

Tab voor facturen geeft 404 foutmelding

  • 2 March 2022
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Hallo,

 

Als ik op de tab 'Facturen' klik binnen MyProximus krijg ik de volgende foutmelding:

404 - Not Found

Zie deze screenshot:

 

Al op verscheidene PC's geprobeerd, en ook al alle cache en cookies proberen resetten maar het probleem blijft.

Kan dit a.u.b. worden opgelost door een medewerker?

Hartelijk dank!

Klantennummer, gsm-nummer en emailadres van mijn MyProximus login staan bij de private notities op mijn profiel (het vakje 'Ticket')

icon

Beste antwoord door Martin 3 March 2022, 07:52

Bekijk origineel

5 reacties

Kan wel eens gebeuren he..

.. Proximus sleuteld ook vaak aan diensten die op de Proximus site staan en dan werk een functie tijdelijk niet meer. :nerd:

Zou nu normaal moeten werken momenteel. (bij mij werkt Facturen tenminste)

@carinedr als je via deze link → Facturen | Proximus op je laptop of pc probeert lukt het dan ook niet.

(Soms kunnen de cookies van je browser ook de reden zijn).

Reputatie 7
Badge +2

@carinedr 

laat je weten of het probleem blijft bestaan?

dan laten we het verder onderzoeken

Groeten

Tina

Hallo. Het lijkt te werken nu, bedankt allen! 😀

Reputatie 7
Badge +2

@carinedr Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer