Beantwoord

Structureel aanrekenen van gesprekken naar voicemail op nummer 1969

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 265 Bekeken

Beste

 

Ik heb gemerkt dat er structureel elke maand (al maanden lang blijkbaar) gesprekken naar de voicemail via mijn vaste lijn op het nummer 1969 worden aangerekend tegen 0.82 euro per gesprek, terwijl dit bijmijn weten gratis hoort te zijn.

Ik heb via de Proximus chat dit aangekaart en ik krijg nu normaal voor de huidige factuur een credit nota volgens de medewerker, waarvoor dank.

Kan dit ook structureel aangepast worden dat zoiets niet meer gebeurd aub?

Ik heb persoonlijk geen zin om elke maand mijn gespreksdetails na te gaan en ik vermoed dat ik niet de enige klant ben in deze situatie.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door HeidiE 14 April 2021, 14:19

Bekijk origineel

2 reacties

Morgen komen de Prox medewerkers hier terug langs om dit verder met je te bespreken.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lemonix, de dienst Phonemail is inderdaad gratis, maar het beluisteren van berichten wordt aangerekend aan nationaal tarief. De gesprekken die gevoerd worden door het opvragen of beluisteren van de mailberichten, ofwel via 1969, ofwel via wederoproep van het voicemail platform worden aangerekend.  Wanneer u tijdens het beluisteren van berichten kiest voor optie 5, het automatisch terugbellen van de correspondent, dan zal ook dit gesprek  aangerekend worden. Je geniet wel van Happy Time, waardoor bellen naar 1969 na 17u, in het weekend en op feestdagen niet zal worden aangerekend.Groetjes, Heidi

Reageer