Vraag

Speciale korting

  • 5 February 2021
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 1

Sinds geruime tijd kregen wij op onze maandelijkse Proximus-factuur een 'speciale korting' op het boeket Nature & Discovery NL en de tv-optie All Sports (vroeger International Sports). In januari zijn wij overgeschakeld naar een Flex pack omdat wij een jaar Disney+ hadden gewonnen en daarvoor een v7 decoder nodig is en omdat ik dacht dat het Flex pack iets voordeliger zou zijn (+ gratis WiFi booster!).

Op onze laatste factuur is van de speciale korting echter geen sprake meer en is het Flex pack dan ook niet voordeliger. Wat was deze 'speciale korting' en waarom is deze verdwenen bij de omschakeling naar het Flex pack?


6 reacties

Op flex is een korting van 5€/maand mogelijk voor een jaar, proximus forummedewerkers kunnen je meet uitleg geven als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kdewilde dit heeft te maken met de korting via de werkgever, ik laat het nakijken onder dossiernummer 47463675, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde 

beste,

Tijden veranderen.  Excuses.  Mijn collega meldt dat deze korting inderdaad voor niemand meer van toepassing gaat zijn wegens verouderd en niet meer van toepassing op de huidige packs.  We gaan zoeken voor een overbruggingspromo.

Luc heeft je proberen bellen maar kon je niet bereiken.  Vandaar dit bericht.

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 1

Niettegenstaande er een getrouwheidskorting van € 5 gedurende 12 maanden werd toegekend is hiervan op onze recentste factuur geen spoor van terug te vinden.

TUI; maandag pas komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde De korting dat werd geactiveerd was niet compatibel met het PFE-plan via je werkgever. Voor de maanden februari en maart heb ik een correctie opgemaakt. Je zal binnen enkele uren een negatieve aanrekening van -€ 10 zien verschijnen in MyProximus. Voor de komende 10 maanden heb ik negatieve bedragen klaargezet in ons facturatiesysteem van -€ 5/maand op het Boeket Nature&discovery NL. Deze zullen dan elke maand automatisch in mindering gaan op de factuur. Groetjes, Antonella

Reageer