Beantwoord

Sociaal tarief


Reputatie 1

Ik heb mijn moeder als klant aangebracht.

Ze had een sociaal tarief bij de vorige leverancier, jullie zouden dit overnemen, ik had hierover nog een mail gestuurd maar heb hier geen antwoord op gekregen.

Nu is het eerste factuur gekomen, en het sociaal tarief is niet toegepast.

Ik heb naar de klantendienst facturatie hiervoor gebeld, deze kunnen mij totaal niet verder helpen, omdat mijn moeder niet naast mij zit, terwijl dit al beloofd was voordien.

Ik vraag niet om producten te wijzigen, enkel om het beloofde voordeel te verkrijgen.

Nu moet ik mij nog verplaatsen om dit in orde te krijgen.

Wat een service

Mvg,

Ann

 

 
icon

Beste antwoord door tina.b 16 June 2021, 11:43

Bekijk origineel

26 reacties

TUI: Sociaal tarief | Proximus - 

sociaal-tarief | Proximus-Forum

proximus forummedewerkers kunnen je ook verder helpen straks als ze hier de draad opnemen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 Noteer je even de klantgegevens (klantnummer, naam, adres, geboortedatum) van jouw mama in de profielgegevens in het veldje ‘ticket’? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reputatie 1

Ik heb de gegevens doorgegeven, wil je mij zeggen waarom het geweigerd is.

 

Mvg,

 

 
Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 

de inleiding voor het sociaal tarief op haar actieve prod was niet correct uitgevoerd, excuses

vanaf 1 juli zou het wel goed moeten zijn

voor de voorbije tijd heb ik een correctie gemaakt

ik volg het zelf nog even mee op voor alle zekerheid. 

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker

Sociaal tarief | Proximus

De optie sociaal tarief start in de maand die volgt op de activering van de optie. Als je dossier aanvaard wordt, zul je een bevestigingsbrief ontvangen. In geval van weigering, zal het BIPT je op de hoogte brengen van zijn beslissing.

Voor zover mij bekend dient het BIPT u per brief op de hoogte te stellen van de weigering (en de reden ervan)

Sociaal tarief | BIPT

Het sociaal tarief moet je aanvragen bij jouw operator, die je zal inlichten over de eventuele kortingen naargelang van jouw tariefformule. 

Voor vragen over de toekenningsvoorwaarden kan je bij onze medewerkers terecht van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur op het nummer 02 226 89 41.

 

Edit: blijkbaar is het toch in orde gekomen cfr info tina.b

@Ann_081

de inleiding voor het sociaal tarief op haar actieve prod was niet correct uitgevoerd, excuses

vanaf 1 juli zou het wel goed moeten zijn

voor de voorbije tijd heb ik een correctie gemaakt

ik volg het zelf nog even mee op voor alle zekerheid. 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 1

@Ann_081

de inleiding voor het sociaal tarief op haar actieve prod was niet correct uitgevoerd, excuses

vanaf 1 juli zou het wel goed moeten zijn

voor de voorbije tijd heb ik een correctie gemaakt

ik volg het zelf nog even mee op voor alle zekerheid. 

vriendelijke groeten

Tina

 

We zijn nu wel al 3 facturen verder

Mvg,

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 We zijn 3 maanden, maar 2 facturen verder. Tina heeft de nodige rechtzettingen gedaan. Een creditnota van €26,66 werd opgemaakt en per mail verstuurd. Deze is ook reeds beschikbaar via MyProximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Dankjewel

Beste, ik heb recht op sociaal tarief en wens mijn document door te sturen zodat jullie het kunnen in orde maken.

Mvg

 

Pas morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

ondertussen geef ik je de info mee die op de prox site staat

→ Sociaal tarief | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Martine64

 Dag Martine,

ik heb je document hier geknipt en toegevoegd in het bestaande dossier 49730279

mijn collega zal het nodige doen als het dossier in behandeling wordt genomen.

Groeten

Tina

Dankuwel Tina.

Mvg

Beste, 

Ik heb mijn profielgegevens nagekeken en die zijn correct aangevuld.

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Martine64 Uw profielgegevens zijn goed ingegeven.Ik heb ook gezien dat de dossierbeheerder gisteren het Sociaal Telefoontarief heeft toegekend.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Martine64 Uw profielgegevens zijn goed ingegeven.Ik heb ook gezien dat de dossierbeheerder gisteren het Sociaal Telefoontarief heeft toegekend.Groetjes,Joel

Beste

kunt u ook voor mij een aanvraag voor het sociaal tarief op starten? Ik heb een erkende handicap en zou in principe recht er op hebben. Ik bleef jullie maar contacteren via chat er heeft zelfs een collega mij geholpen maar die zei dat ik “bipt moet contacteren”. Dat heb ik dan gedaan maar BIPT heeft mij dan laten weten dat ik jullie moet contacteren, zeer verwarrend dit.

Kunt u verder helpen?

 

m.v.g.

in afwachting van een reactie van een prox medewerker morgen, hier al wat info:

→ Sociaal tarief | Proximus

Reputatie 2

in afwachting van een reactie van een prox medewerker morgen, hier al wat info:

→ Sociaal tarief | Proximus

Deze website heb ik al bekeken nog voor ik contact met jullie nam ;-)

hier ook nog wat bijkomende info → sociaal-tarief | Proximus-Forum

Reputatie 2

hier ook nog wat bijkomende info → sociaal-tarief | Proximus-Forum

Dat is neem ik aan quote die je kunt vinden op de website van BIPT? Die info heb ik ook doorgenomen ;-)

Ik heb met Bipt, zoals ik eerder heb vermeld, contact opgenomen omdat volgens de proximus medewerker (denk op vrijdag) ik contact moest opnemen en niet zij, maar goed, we zullen wel zien.

Ok, de Proximus forummedewerkers zullen je morgen wel verder helpen hiermee.

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane 

deze info staat op de website van bipt als ik je dossier opvraag:

De aanvrager heeft al een dossier. De status is Voorlopig geweigerd. Het is dus onmogelijk om een nieuwe aanvraag te doen.

Er ontbreken documenten die nodig zijn om te beslissen of de begunstigde recht heeft op een Sociaal Telefoontarief (ontoegankelijke gegevens).

deze documenten werden je door het bipt opgestuurd per post op 4-7.


Indien nodig: Voor meer informatie kan de klant contact opnemen met het BIPT:

BIPT
Ellipse Building - Gebouw C - Koning Albert II-laan, 35 bus 1
B-1030 Brussel
E-mail : stts@bipt.be
Tel. NL 02 226 89 41/ FR 02 226 89 51 - Fax 02 226 88 40
www.bipt.be

als het dossier vervolledigd is, kunnen we opnieuw je dossier raadplegen en activeren bij goedkeuring.

vriendelijke groeten

tina 

Reputatie 2

@hadi amrane

deze info staat op de website van bipt als ik je dossier opvraag:

De aanvrager heeft al een dossier. De status is Voorlopig geweigerd. Het is dus onmogelijk om een nieuwe aanvraag te doen.

Er ontbreken documenten die nodig zijn om te beslissen of de begunstigde recht heeft op een Sociaal Telefoontarief (ontoegankelijke gegevens).

deze documenten werden je door het bipt opgestuurd per post op 4-7.


Indien nodig: Voor meer informatie kan de klant contact opnemen met het BIPT:

BIPT
Ellipse Building - Gebouw C - Koning Albert II-laan, 35 bus 1
B-1030 Brussel
E-mail : stts@bipt.be
Tel. NL 02 226 89 41/ FR 02 226 89 51 - Fax 02 226 88 40
www.bipt.be

als het dossier vervolledigd is, kunnen we opnieuw je dossier raadplegen en activeren bij goedkeuring.

vriendelijke groeten

tina 

Bedankt! Een beetje raar dat ze dat via de post nog doen, ik had hun nochtans gecontacteerd maar zij hebben mij dit niet laten weten, maar goed. Ik wacht wel.

 

m.v.g.

Reputatie 2

@hadi amrane

deze info staat op de website van bipt als ik je dossier opvraag:

De aanvrager heeft al een dossier. De status is Voorlopig geweigerd. Het is dus onmogelijk om een nieuwe aanvraag te doen.

Er ontbreken documenten die nodig zijn om te beslissen of de begunstigde recht heeft op een Sociaal Telefoontarief (ontoegankelijke gegevens).

deze documenten werden je door het bipt opgestuurd per post op 4-7.


Indien nodig: Voor meer informatie kan de klant contact opnemen met het BIPT:

BIPT
Ellipse Building - Gebouw C - Koning Albert II-laan, 35 bus 1
B-1030 Brussel
E-mail : stts@bipt.be
Tel. NL 02 226 89 41/ FR 02 226 89 51 - Fax 02 226 88 40
www.bipt.be

als het dossier vervolledigd is, kunnen we opnieuw je dossier raadplegen en activeren bij goedkeuring.

vriendelijke groeten

tina 

Beste

 

het is een tijdje geleden maar heb nu te horen gekregen dat het positief is van BIPT. Kunnen jullie dit ook zien?

 

m.v.g.

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane 

beste,

klopt : we zien nu ook “in afwachting van activatie”

ik heb een dossier opgemaakt en vanaf 1-9 zal het soc tarief wel actief staan.

groeten

Tina

Reageer