Vraag

samsung ulta s20

  • 7 March 2020
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Ik heb op 6-3-2020 een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 euro kon ik niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden al ondertussen 3 maal nu vandaag krijg ik weer een email voor een copy van mijn identiteit kaart te zenden wat ik ook weer gedaan heb hoeveel copy,s moeten jullie wel hebben zeg en waneer ga ik weten waneer die verzonden word of voor ik antwoord krijg 


This topic has been closed for comments

5 reacties

TUI: Pas maandag zal er iemand, die van Proximus zelf is, hierop reageren

Reputatie 6
Badge +3

Je mag ook niet vergeten dat dit een geautomatiseerd systeem is dat deze mails verstuurd. Soms kan er een probleem zijn bij het massa-mail programma op de mail server die dezelfde mails meermaals verstuurd. Bovendien is het zogenaamde no-reply adres wat wil zeggen dat er niet geantwoord op kan worden, maar wel al de informatie zoals kopie identiteitskaart eruit gehaald kan worden.

Ja al dat automatic gedoe is inderdaad heel interessant als het ook in de praktijk werkt zoals de theorie het voorzien had :relaxed:

Ik stel hier toch in vele gevallen vast dat de theorie mooier is dan de praktijk :wink:

Waneer krijg ik bericht dat het goedgekeurd is en dat ik die 499 euro moet betalen 

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 Ik ga dit topic sluiten. Je hebt hier namelijk reeds antwoord op gehad via een ander topic:
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/samsung-ultra-49683/index2.html#post646143

Groetjes,
Antonella