Vraag

Samsung Galaxy A52s 5G promotie.

  • 30 November 2021
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 1

ik heb een Samsung Galaxy A52s 5G  gekocht bij u met promotie 50euro cashback en een koptelefoon ma 25dagen kreeg ik email alle twee niet goedekeurd reden aankoopdatum niet zichtbaar en code ook  maar zu zeggen wel   Let op! Je registratie dient uiterlijk 05/12/2021 te zijn gecorrigeerd. Na deze datum is de link niet meer actief. weet niet wat er niet zichtbaar is         

Beste nick,

Onlangs hebben we je een mail gestuurd in verband met ontbrekende informatie in je registratie aan onze Samsung Galaxy A52s 5G promotie met registratienummer BEL4865305VBVCP. Op dit moment is je registratie nog niet gecorrigeerd. Hierdoor kunnen we jouw deelname nog niet goedkeuren.

De reden hiervoor is:


Er is geen aankoopdatum zichtbaar op de kopie van het aankoopbewijs  

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@cola1978 

we hebben je melding doorgestuurd naar de betrokken dienst, zij zullen contact opnemen met Samsung

We houden je op de hoogte

Groeten

Tina

Reputatie 1

bedankt Tina gr

Reputatie 7
Badge +3

@cola1978 

Samsung zegt: ontbrekende informatie in je registratie

mijn collega reageert:

“we zien de aankoopdatum niet op het kassaticket staan. Dat is één van promotie-voorwaarden die gecontrolleerd worden (de aankoop moet in de geldigheidsperiode gebeuren).

Indien de klant een kassaticket waar de datum zichtbaar is oplaad bij de site van Samsung, zullen ze dit verder afhandelen.

We geven dit alvast mee naar Samsung toe, maar het is de klant die momenteel aan zet is om de aankoopdatum te bewijzen.”

je hebt het toestel ontvangen? Aankoopbon zit erbij? als je andere info correct naar Samsung had opgeladen, mag je ons dat laten weten.  Succes

groeten

Tina

 

Reputatie 1

er staat een datum op 5/11/2021

Reputatie 7
Badge +4

@cola1978 

op het ticket staat normalerwijze ook een datum van uitgifte in de shop, nee?

voor Samsung is blijkbaar enkel zichtbaar op de scan hierboven dat het Proximus abo ingaat op 05/11/21, niet de datum van het ticket zelf (en dit is mijns inziens het probleem)

→ best nieuwe complete scan maken en doorsturen naar Samsung nee?

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 denk ik ook dus :-)

Reputatie 1

dat samung die 50euro steek waar het licht het niet kan zien koop niets meer bij samsung  ps bedankt om weer al zo snel mij te willen helpen proximus al 2x :ok_hand::heart_eyes:

Reageer