Vraag

retourticket digirecorder

  • 13 April 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Beste, 

 

Tot op heden hebben we 2 digirecorders in huis. Echter wordt eentje zo goed als nooit gebruikt en zou ik de huur dus willen beëindigen. Zou iemand me kunnen helpen met het aanmaken van een retourticket voor deze box zonder dat er verder iets aan mijn abonnement veranderd? 

 

Alvast bedankt, 

HC


3 reacties

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 Proximusmedewerkers zijn niet aanwezig in het weekend. Maandag zijn ze weer beschikbaar.


Om u te kunnen helpen zullen zij uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Reputatie 7
Badge +3

@HC7 

is het de V5 die je wil stopzetten?

Dan doen we het nodige

groetjes

Tina

Reageer