Vraag

Proximus tv

  • 22 September 2021
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Ons abonnement is stopgezet wegens 1 factuur niet te hebben betaald omdat wij die via e mail hebben gekregen en niet gezien hebben krijgen onze facturen altijd via de post hoe krijgen wij onze diensten terug... 


7 reacties

als je de factuur betaald zal dit terug geactiveerd worden, maar morgen komen de Prox medewerkers hier langs en kunnen u de nodige uitleg geven.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 3
Badge +2

Ja heb ik ook al meegemaakt. Plots  gaat men het factuur niet meer per post verzenden. Ik bekijk mijn facturen regelmatig via my proximus  en daar merkte ik dat ze het vakje  dat ze de factuur per post moesten verzenden plots hadden omgezet naar mail. Je kan dit gewoon terug veranderen naar facturen  verzenden per post. Kreeg bij mijn laatste factuur ook weer een brief waar ze melden dat mijn volgende factuur per mail zou zijn . Ging kijken op my proximus facturen instellingen en ja hoor het vakje per post was weer  verzet naar via mail . Ik heb dat dan terug naar per post gezet . In de brief die bij het factuur zat staat trouwens ook die mogelijkheid. Alleen begrijp ik ook niet waarom men van proximus uit zo maar gaat overschakelen op per mail terwijl je altijd je facturen per post ontvangt.

Dat gebeurt trouwens bij veel organisaties, onlangs nog stelde ik vast dat ik mijn voorheffing op KI niet binnen kreeg via post maar elektronisch zonder dat ik daar iets voor gedaan of aangevraagd had!

Reputatie 3
Badge +2

KLopt en soms  brengt dat wel wat verwarring teweeg. Begrijp dus wel het schrijven van cindy wel.

Is zeker zeer verwarrend , zo bv. sturen ze mijn afrekeningen van gas/elektriciteit via doccle.
Maar soms sturen ze via doccle enkele maanden later dat je factuur niet betaald is al is die wel betaald!

op den duur zou je denken dat ze hopen dat je er inloopt en terug overschrijft!?

Reputatie 3
Badge +2

DE nadelen van de digitale wereld overal liggen kapers op de loer . het is oppassen geblazen. Spijtig maar een realiteit waar we niet meer omheen kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Cindyboeckmans je aanrekeningen worden al sinds juni per mail verzonden en je kreeg ook telkens een melding via sms. Als het openstaande saldo betaald is kan onze klantendienst opnieuw activeren, hiervoor bel je best naar 0800 22 800. Groetjes, Heidi

Reageer