Vraag

proximus promotion ps5

  • 14 November 2023
  • 5 reacties
  • 2632 Bekeken

Hallo,

Is de ps5-promotie alleen voor glasvezelklanten? Zo ja, waarom vermelden jullie dit dan niet op jullie website of in jullie advertenties op social media? Ik heb op 19 september internet gekocht en het is nog niet aangesloten en geactiveerd. Het internet wordt op 15 november aangesloten. Het feit dat ik niet kan profiteren van deze campagne nadat mijn internet is aangesloten, is duidelijk een oplossing voor jullie, dus ze rekken voortdurend tijd.

Ik probeer al sinds 5 november gebruik te maken van de Ps5 promotie en het wordt elke dag uitgesteld. Vandaag zag ik dat de overgang was goedgekeurd in het systeem, maar deze keer vertelden ze me via chat dat het alleen geldig was voor glasvezelklanten. Wat is dit voor verwarring? Ik wacht al sinds 3 november op een oplossing van jullie, maar ik moest begrijpen dat jullie een irritant bedrijf zijn dat niet om de klant geeft. Ik heb minstens 16 mensen gesproken via chat en 2 mensen persoonlijk en ze gaven allemaal verschillende antwoorden. Jullie verklaarden dat ik zou moeten kunnen profiteren van deze promoties voor nieuwe internetgebruikers omdat mijn internet niet is aangesloten. In plaats daarvan creëerde u een voorwaarde voor vezelklanten en verhinderde u dat ik kon profiteren.

Kortom, is er iemand die mij kan helpen met deze kwestie? Ik ben moe van het vragen, ik wil gewoon profiteren

 

 

(Sorry, I had to use a translation programme.)


This topic has been closed for comments

5 reacties

Bovendien zei de bevoegde vriend die ik gisteren sprak dat de voorraden voor Flex-gebruikers uitverkocht waren en niet meer terug zouden komen. Heeft Proximus in dit geval geen reclamebeleid dat consumenten verkeerd informeert en misleidt? Want op uw website of sociale media kunnen flex-gebruikers nog steeds voor ps5 kiezen en klant worden? Dus u brengt een product op de markt dat niet bestaat en organiseert een contract, dat is eng.

 

 

Ter info: in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Er staat inderdaad het volgende op PX website:

Maar we hebben goed nieuws: je kan nu een PS5 bemachtigen via Proximus. Hoe doe ik dat? Als je een nieuwe internetabonnee bent en je kiest voor het Flex-Pack met internet, gsm en tv, krijg je de PS5 geleverd met een controller en de langverwachte Spider-Man 2 voor slechts 99 euro extra.

Ter info: in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Er staat inderdaad het volgende op PX website:

Maar we hebben goed nieuws: je kan nu een PS5 bemachtigen via Proximus. Hoe doe ik dat? Als je een nieuwe internetabonnee bent en je kiest voor het Flex-Pack met internet, gsm en tv, krijg je de PS5 geleverd met een controller en de langverwachte Spider-Man 2 voor slechts 99 euro extra.

Waarom geef je nog steeds valse informatie? Je zegt dat het niet voor het Flex-pakket is en dat er geen voorraad is.

@Varol 

Ik post alleen maar om het duidelijk te maken voor iemand die eventueel je post volgt of zal volgen, wat er op de PX site zelf staat, in afwachting van een reactie van iemand van PX zelf.

Het probleem is opgelost. Bedankt aan het team voor hun hulp. De vraag kan worden gesloten.