Hallo,
Is de ps5-promotie alleen voor glasvezelklanten? Zo ja, waarom vermelden jullie dit dan niet op jullie website of in jullie advertenties op social media? Ik heb op 19 september internet gekocht en het is nog niet aangesloten en geactiveerd. Het internet wordt op 15 november aangesloten. Het feit dat ik niet kan profiteren van deze campagne nadat mijn internet is aangesloten, is duidelijk een oplossing voor jullie, dus ze rekken voortdurend tijd.
Ik probeer al sinds 5 november gebruik te maken van de Ps5 promotie en het wordt elke dag uitgesteld. Vandaag zag ik dat de overgang was goedgekeurd in het systeem, maar deze keer vertelden ze me via chat dat het alleen geldig was voor glasvezelklanten. Wat is dit voor verwarring? Ik wacht al sinds 3 november op een oplossing van jullie, maar ik moest begrijpen dat jullie een irritant bedrijf zijn dat niet om de klant geeft. Ik heb minstens 16 mensen gesproken via chat en 2 mensen persoonlijk en ze gaven allemaal verschillende antwoorden. Jullie verklaarden dat ik zou moeten kunnen profiteren van deze promoties voor nieuwe internetgebruikers omdat mijn internet niet is aangesloten. In plaats daarvan creëerde u een voorwaarde voor vezelklanten en verhinderde u dat ik kon profiteren.
Kortom, is er iemand die mij kan helpen met deze kwestie? Ik ben moe van het vragen, ik wil gewoon profiteren
(Sorry, I had to use a translation programme.)