Skip to main content

We willen graag ingaan op de promotie van de bouwpromotor met overzetten van een gsm nummer. 

We zijn nu 2 maanden verder en we krijgen niemand vast bij proximus. 

We zitten nog steeds zonder internet en TV. 

We willen graag bij proximus aansluiten maar voelen ons genoodzaakt om naar telenet over te stappen die een gelijkaardig aanbod hebben. 

Het is blijkbaar heel moeilijk om je proximus nummer uit een ander abonnement over te nemen naar een abonnement op je eigen naam. Als we naar telenet gaan is dit geen probleem. Als meer dan 20 jaar klant bij proximus en nu er één van de kinderen het huis uit vliegt lukt het maar niet. Heel spijtig.

Bij wie kunnen wij terecht????

@Katroos

Omdat de Proximus forummedewerkers (moderators) je zouden kunnen verder helpen van zodra ze hier de draad opnemen:
diensten overdragen naar iemand anders

Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Het is blijkbaar heel moeilijk om je proximus nummer uit een ander abonnement over te nemen naar een abonnement op je eigen naam.

Cfr onderstaande

Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus


@Katroos  Ik zie voor jou geen lopende orders of vragen op klannummer 608xxxxx5. Als er deze niet zijn vrees ik dat er ook niets gaat gebeuren. I.v.m. bouwpromotor kun je je best richten tot  mynewhome@proximus.com.


Reageer