Vraag

promo webdeal niet op factuur

  • 9 September 2019
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Beste,

Ik heb op 4/07 een minimus-pack besteld met een promo waarbij ik gedurende 3 maand een korting zou krijgen van 10 euro (Orderbevestiging: R4WEBSHOP004925257). Toch is bij mijn eerste aanrekening van het pack (voor 2 maand) deze korting niet verrekend (nummer 6947******88).

Ik belde daarjuist met de klantendienst en kreeg een onvriendelijk man aan de lijn. Hij geloofde mij niet eens dat ik recht zou hebben op korting, terwijl ik hem de orderbevestiging voorlas. Volgens zijn computer was er echter geen korting, maar ik heb dus zwart op wit een pdf van de orderbevestiging met de vermelding van de korting.
Uiteindelijk zou hij het oplossen met een creditnota. Ik zou hier volgens hem nog bericht van krijgen in de vorm van een brief (voorlopig krijg ik dus geen bevestiging van mijn betwisting enkel zijn woord). Maar moet nu gewoon het volledige bedrag betalen en dat wordt volgens hem dan wel later geregeld.

Nochtans staat er op jullie website:
Hoe kunt u het betrokken bedrag terugbetaald krijgen?
Hebt u de betrokken factuur of aanrekening nog niet betaald? Goed nieuws, want u moet, als uw betwisting is ingediend, enkel het niet-betwiste bedrag betalen (behalve als het gaat om betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden of mobiele betalingen).
Blijkt uw betwisting gegrond, dan brengen we het betwiste bedrag in mindering als een bedrag in uw voordeel.

Ik ben ervan overtuigd dat mijn betwisting bewezen is (documenten zijn toegevoegd bij klachtnr 42950347). Kan iemand me een creditnota bezorgen waaruit blijkt welk bedrag ik dan wel moet betalen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag kim.aluwe
Ik heb een dossier (42961276) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken je nog contacteren voor de oplossing.
Ook moet je de factuur voorlopig niet betalen tot we je gecontacteerd hebben.
Alvast de excuses.
Groeten Koen

Reageer