Beste,
Gezien de hoge inflatie, stijgende tarieven enz. ben ik helaas genoodzaakt thuis alle abonnementen onder de loep te nemen. Ik overweeg alleszinds om te gaan naar de dochteronderneming van proximus . Misschien tijdelijk tot alles wat betaalbaar geworden is. heel spijtig , altijd graag bij proximus geweest. Maar alleen zo houden we het hoofd boven water.
Onze huidige account bij proximus omvat:
Flex S €63.99, contract 2 jaar afgesloten november 2020 met optie samsung tv bij te nemen, dus die is bijna '’afbetaald'’ dus dit zou gestopt kunnen worden
Mobile Flex S € 15,00 , contract 2 jaar afgesloten november 2020, in het pack, zou dus eventueel ook gestopt kunnen worden
Wi-Fi Booster €2.99 , wordt overbodig
Mobile Flex S €10 voor contract met een mobiel nummer met optie smartphone (iphone) welke nog gedurende 2 jaar zou doorlopen
DataPhone (2 GB) €20 hoort bij het laatste afgesloten abonnement met de optie smartphone.
Graag zou ik van proximus weten als het mogelijk is alle abonnementen in het zwart genoteerd op te kunnen zeggen en de rode abonnementen te behouden ( gezien de contractduur logisch dat we dit gewoon blijven behouden). Zal hiervan de prijs dan veranderen of blijft dit hetzelfde?
Indien de opzeg van een deel van mijn producten mogelijk is, hoe kan ik dit regelen?
Alvast bedankt voor de reactie.