Nu merk ik zaterdag een kleine mauve plek op het touchscreen, dat is een groter probleem natuurlijk en de gsm is niet gevallen zit in een covertje, volledig beschermd, de mauve plek is net aan de aan en uit knop van het toestel. Eerst een klein beetje nu al een euro groot. Toestel is nog geen 4 maand oud, en al serieuze kosten aan. Minstens 149 euro om een touchscreen met glas te laten vervangen. Kan ik naar de Proximuswinkel stappen ? Heb daar wel geen factuur van want dat is bij mijn rekening geteld, ik kan de rekening niet terug opvragen want hun site, waar ik mijn facturen kan raadplegen werkt niet, al lang niet meer, altijd "oeps er is iets fouts gegaan" ja facturen van mei 2017 die kan ik nog raadplegen de rest is verdwenen met de mist of de regen. Normaal heb ik toch garantie op het toestel van 2 jaar want anders ben ik nog voor 19 maand gejost, ofwel laten maken op mijn kosten, ofwel 19 maand naar een scherm kijken waar de mauve plek van het touchscreen dat aan het kapot gaan is elke dag maar groter en groter wordt. Graag advies en wie heeft dit nog voor of voorgehad. Heb altijd Samsung gehad maar dit is de slechtste die ik al ooit in mijn handen heb gehad van glasbreuk en nu ook het touchscreen.
Bedankt.
Beste antwoord door JanDe
Bekijk origineel