Problemen met facturering internationaal bellen en surfen

  • 20 August 2018
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Beste,
Ik ga regelmatig naaar Oost-Europa en zie dat het voor Proximus niet eenvoudig is om correct binnen de overeenkomst van hun producten te factureren. Dwz veel contradicties Bizz Mobile M met gratis bellen binnen EU en dan een paar lijntjes eronder toch aanrekenen van telefoontjes en surfen binnen EU zijnde de nieuwe lidstaten. Wanneer komt dit eindelijk in orde want het blijft gewoon slepen en uren aan de telefoon hangen is ook niet echt de bedoeling. Als zelfstandige is dit geen evidentie en boezemt het weinig vertrouwen .Je moet als klant constant op je hoede zijn.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Frank, hieronder vind je de landen terug die tot de EU-zone behoren wat betreft Telecom. Voor de rest hebben we helaas geen verdere informatie over de nieuwe lidstaten. Voorlopig kan je dus enkel een bijkomende optie activeren voor de oost-blok landen. Groetjes, Aziz

Duitsland, Oostenrijk, Bulgarije, Cyprus, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Frans-Guyana; Hongarije, Åland-eilanden (Finland), Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Nederland, Polen, Portugal, Tsjechische Republiek, Réunion, Roemenië, het Verenigd Koninkrijk, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Sint-Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië en Zweden + IJsland, Liechtenstein en Noorwegen
Dag Aziz alvast bedankt voor het opsommen van de EU landen ivm telefonie jammer genoeg neemt dit niets weg van de -in mijn ogen- dubbelzinnige facturatie waarvan klanten regelmatig slachtoffer worden . Het is uiteraard aan de klant om de factuur na te zien maar er steeds voor moeten bellen is toch wel een brug te ver.

Reageer