Geachte, Ik heb een abonnement bij Proximus waarbij de optie Replay inbegrepen is. Maar enkele weken geleden heb ik de optie Replay+ geactiveerd en daarbij heb ik recht op een maand gratis met die optie en daarna wordt er 8 € extra op mijn abonnement per maand gerekend. Later heb ik die optie Replay+ stopgezet maar het gevolg is dat ik nu ook niet méér de gewone Replay heb op mijn televisie (géén enkel Replay-pictogram te zien in de TV-gids). Ik heb gebeld naar de klantendienst en die meneer zei “Ja, er is iets mis met uw verbinding en als ik hier probeer uw gewone replay te activeren krijg ik een foutmelding, er zal een technicus moeten komen naar uw woning” zei die meneer. Het is dat er deze laatste tijden nog niet zolang geleden al een technicus bij mij langsgekomen was. Dus er kwam enkele dagen later een technicus (dezelfde die me onlangs mijn oude decoder heeft vervangen door een decoder V7) en na een tijd bij mij zei die “Er is niets mis met de verbinding, het is een fout bij de administratie”. Ik vroeg “wanneer zal het opnieuw in ordre zijn ?” “Binnen enkele dagen”. En enkele dagen later : wat zag ik op mijn televisie ? Nee, de gewone Replay was niet te zien maar opnieuw de Replay+ was geactiveerd wat niet is wat ik vroeg en natuurlijk geld opbrengt bij Proximus. Opnieuw heb ik de optie Replay+ gedeactiveerd en opnieuw krijg ik hetzelfde probleem dat ik de gewone Replay ook niet méér heb. Kunnen jullie ervoor zorgen dat de gewone Replay die gratis inbegrepen is in mijn abonnement weer beschikbaar is op mijn televisie ?
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen recht zetten hebben ze de informatie nodig in je forumprofiel:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik heb de informatie in mijn forumprofiel doorgegeven.
Dag
Dag,
Na een reset nog altijd geen gewone Replay op mijn televisie die nochtans inbegrepen is in mijn abonnement want op MyProximus staat er geschreven = “TV Replay Included” trouwens ik heb dat al jaren aan een stuk gehad. Géén enkel pictogram Replay te zien in de TV gids.
Dag moderator HeidiE,
Bedankt, het is opnieuw in ordre sind eergisteren.
Ik ben ook terugbetaald geweest voor de tijdspanne dat ik Replay+ niet méér nodig had waarvoor dank aan Proximus.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.