Skip to main content

Ik heb het Internet Maxi abonnement besteld via internet en dit komen ze aanstaande vrijdag installeren.

Nu kijk ik op het bestelformulier in mijn email en dit komt niet overeen met wat op de website staat(39,99 + 59,99 ipv 38,68 + 48,76)

Ik heb dit aan de klantendienst gevraagd en zij zei dat ik het hogere bedrag zal aangerekend krijgen en dit maar moet betwisten na de eerste factuur.

Nu lijkt mij dat toch volledig irrationeel om een abonnement te starten met de verkeerde cijfers en dan maar hopen dat het achteraf in orde gebracht wordt?

Klantnummer: 899504339

Dag @NDB1989 onze standaard bevestigingsbrieven(-mails) houden geen rekening met promoties, kortingen of tussenkomsten door derden. Als je het juiste klantnummer in je profiel invult kijken we het graag voor je na. Groetjes, Heidi


Dag @NDB1989 onze standaard bevestigingsbrieven(-mails) houden geen rekening met promoties, kortingen of tussenkomsten door derden. Als je het juiste klantnummer in je profiel invult kijken we het graag voor je na. Groetjes, Heidi

Heb dit ingevuld.


@NDB1989  In de orderbevestiging wat u gekregen heeft staat , Installatie kosten 59 euro en dan, gedurende 12 maanden, internet aan 39,99 euro. Deze bevestiging is u verzonden per mail op 10/7/2023 


Reageer