Beste,
al meer dan 20 jaar trouwe klant.
braafjes punten opgespaard... nu ik vernomen heb dat de punten tot november kunnen ingeruild worden en ik op zoek ben gegaan naar het aantal punten en een catalogus... blijkt dat elk spoor van mijn punten zijn uitgewist??? Ik heb geen gespaarde punten??? Saldo 0
wist een medewerker van Proximus via de telefoon mij te vertellen ???
toen ik hem wist te vertellen dat er op een factuur van maart 2017 wel degelijk punten vermeld staan gaf hij mij de raad om nog even te wachten want hij vermoedde dat deze punten weldra ergens zouden teruggeven worden aangezien ik niet de enige klant ben met hetzelfde verhaal???
ik begin stilaan te vermoeden dat de spaarpunten gewoon niet meer bestaan van zoveel duizenden klanten alsook de weg om deze op te vragen alsook de catalogus.
ik zal hierover verdere info vragen bij testaankoop ...
indien jullie een zinnig antwoordt EN oplossing kunnen bieden dan hoor ik het graag.
Mvg