Vraag

Premium punten

  • 9 May 2018
  • 9 reacties
  • 255 Bekeken

Ik ben onlangs overgestapt van abonnement naar pay&go. Ik zie met plezier dar mijn myproximus nog bestaat maar vind geen enkele mogelijkheid om mijn punten te bekijken en om die over te dragen aan mijn echtgenote die nog altijd een abonnement heeft. Kan ik mijn punten op een of andere manier "recupereren"?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Arthur, aangezien je nu op een payandgo staat is het enkel wij of de klantendienst die je punten kunnen inruilen of overdragen naar een bestaand Premium/Bizz -club account , kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer en het klantennummer van jouw echtgenote doorgeven? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
De link waarvan hierboven sprake leidt mij niet naar een tekstveld maar op een pagina die me vertelt dat ik (nog) geen toegang heb op die pagina... Ziehier dan maar de inlichtingen die je mij vraagt, BESTE AZIZ :
Mijn klantrekening = 05353451
Mijn premium lidnr = 2440000233726623
Klantrekening van mijn echtgenote = 04832483
Premium lidnr van echtgenote = 2440000239697679
Tip: best privé gegevens niet op een openbaar forum doorgeven maar via > Privébericht sturen (klik hier)
Beste Martin en Aziz,

Zou het niet VEEL EENVOUDIGER zijn mocht je mijn VRAAG oplossen ipv mij opnieuw te verwijzen naar een pagina die mij zegt dat ik GEEN TOEGANG HEB???? Eenieder kan eens klikken op die link en zien dat het niet werkt, tenzij een hele procedure te volgen...
Mijn gegevens heb ik hier kenbaar gemaakt omdat ik een oplossing hoop te ontvangen...
Hoelang moet dit spelletje nog duren? Is dat de nieuwe communicatiecultuur van Proximlus? BRAVO!!
Mijn punten overdragen, meer vraag ik niet... 🙂
Dit was maar een tip uit veiligheid meer niet hoor, ik laat je dit verder afhandelen met iemand van Proximus zelf.
Martin, ik apprecieer ten zeerste jouw tussenkomst en hoop dat dit uiteindelijk zal leiden op een oplossing van mijn heel eenvoudige vraag. Ik weet zeer goed dat jullie er niets kunnen aan doen dat Proximus er alles aan doet om de klanten op grote afstand te houden door een zeer omslachtige manier van communicatie in te voeren. Waarom vond ik nergens een telefoonnumer of een e-mailadres op jullie site om mijn vraag te kunnen stellen? Waarom krijg ik telkens als antwoord dat ik een privébericht moet sturen maar die mogelijkheid niet krijg? Probeer zelf eens, Martin, om die link te gebruiken die me zogezegd in staat stelt om in een tekstveld de gevraagde klantnummers in te vullen. Waarom kan ik van jou of van Aziz een e-mail krijgen op mijn privéadres maar waarop ik niet kan antwoorden? Waarom wordt dat "persoonlijk" contact niet doorgezet totdat de vraag van de klant opgelost geraakt? Vraag het eens aan jullie "chef" als je het antwoord niet kent... Hoeveel tijd is er nu niet verloren door al dat heen-en weer geschrijf?...gewoon om te vragen of mijn premiumpuntjes kunnen overgedragen worden aan mijn echtgenote... Verdorie!

Prettige avond nog en vriendelijke groeten, Arthur.
Arthur, ik ben zelf niet van Proximus en als ik probeer een privébericht te sturen met een ingevoerde tekst lukt dit bij mij zonder probleem. Maar zoals ik je reeds uitgelegd heb ben ik niet van Proximus zelf en kan ik je hierbij niet verder helpen om eventueel na te gaan waarom dit niet werkt maar de mensen van het proximus team kunnen dit verder onderzoeken waarom dit niet lukt bij u.
Mensen die van Proximus zijn op dit forum kun je herkennen aan het het proximus embleem dat liks van hun naam staat op de forumberichten, zie bv van AzizA

Sorry, Martin. Hoe dom van mij! Daaraan zie je dat ik niet mee ben met de tijd...
Maar ik hoop dat een of andere medewerker van Proximus toch ons boeiend schrijven ontdekt en alsnog een oude klant die ik ben kan helpen...
Bedankt en nogmaals sorry!
Geen enkel probleem hoor Arthur en nog een fijn weekend
Vriendelijke groeten ,
Martin

Reageer