Beantwoord

Premium Club - geen toegang

  • 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Ik was klant bij Proximus maar heb mijn abonnement stopgezet. Kreeg gisteren een mail dat mijn punten gedurende 3 weken nog beschikbaar zijn.

Echter, ik kan nog wel inloggen op myproximus maar ik heb nergens nog toegang om mijn punten in te wisselen/te schenken aan iemand anders !

Hoe schenk ik de resterende punten aan iemand anders ?
icon

Beste antwoord door AzizA 18 januari 2018, 14:20

Hallo Marc, dit kunnen wij voor jou regelen, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en het klantennummer waar de punten naartoe moeten overgedragen worden doorsturen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Marc, dit kunnen wij voor jou regelen, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en het klantennummer waar de punten naartoe moeten overgedragen worden doorsturen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer