Vraag

Play vod

  • 12 October 2023
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo,

Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.

 

Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.


This topic has been closed for comments

3 reacties

@Karen04 

Ter info: Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus waar je ook al kan klacht indienen

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken of er eventueel regels overtreden werden door deze derden dienst en je meer informatie zouden kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Karen04 Kan u het nummer waarop de aanrekening komt alsook het factuurnummer in uw profile bij tickets noteren.Dan laat ik het verder nakijken.Groetjes,Joel

Hallo, het lijkt erop dat play vod mijn aanvraag voor het stopzetten van het abonnement intussen heeft verwerkt. Ik heb hiervoor gisteren een bevestiging per sms ontvangen.

Jullie hoeven momenteel dus geen actie te ondernemen. Toch bedankt voor de snelle reactie.