Vraag

Packs

  • 13 January 2023
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Beste, 

Tot de maand december 2022 had ik het Pack Flex omvattende vaste lijn, cloud 10gb, internet maxi,

my epress, Family life premium, TV, TV REPLAY?PICKX APP

met daarbij 4 gsm

Tv Box

korting van werkgever

netflix premium aan 17.99 Euro

met als totaal factuurbedrag 127.98 euro

Door geklungel van proximus medewerker zat ik ineens zonder vaste lijn(ik zou deze wijziging online aangevraagd hebben NIET DUS) en stond ineens ook Netflix niet meer op de factuur.

Heb daarvan melding gemaakt en ze gingen dit herstellen maar gebeurde dus niet, de vaste telefoonlijn heb ik laten verwijderen uit pack met als belofte dat me dit een besparing van 11 euro ging opleveren.

nu krijg ik vandaag 13/01/2023 een nieuwe factuur ditmaal van 144,79 euro met korting van de werkgever. wat hebben ze gedaan ze hebben me een Pack S met netflix standaard gegeven waar ik niks mee ben, had vroeger netflix premium; de hele dag aan de chat gespendeerd en in plaats van te lezen wat ik vraag doen ze hun zin; betaal nu pack s met netflix standaard en netflix premium.

Heb verschillende malen gevraagd om mijn oude pack terug te geven met het netflix premium, wat doen ze nu mijn netflix premium annuleren MAAR DAT WAS DUS NIET MIJN VRAAG


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jessie 

excuses hiervoor

er is een dossier opgemaakt om alles na te kijken en terug recht te zetten.

groeten

Tina

 

Badge

Jammer genoeg moet dit langer dan een maand duren... en nu heb ik geen internet en geen tv en dat allemaal door geklungel van de proximusmedewerker .. ik had helemaal niks opgezegd en dan zeiden ze nog dat je helmaal geen vaste lijn nodig hebt....

Reputatie 7
Badge +3

@jessie 

sorry, dit loopt niet goed

ik contacteer de technische diensten voor verdere hulp

groeten

Tina

Reputatie 1

De medewerkers aan de telefoon lijken idd niet goed te luisteren naar de wensen van de klant. Wij belden met een vraag (terugsturen 1 van de 2 tv boxen en dus 8 euro huur minder betalen), doch er werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om ons een pack aan te bevelen dat ’veel interessanter’ voor ons zou zijn, terwijl wij tevreden waren met het oude (onbeperkt internet, vaste lijn en tv, met mooie langlopende cera-korting). Bellen zou voordeliger zijn en ze verzekerden ons dat al de rest identiek zou blijven en de korting behouden. De volgende factuur bleek echter duurder te zijn, terwijl het toch 8 euro minder zou moeten zijn (1 tv box minder). We kwamen tot de vaststelling dat het nieuwe pack enkel voordelig is voor wie erg veel met vaste lijn belt tijdens kantooruren, internationaal, enz.  want dat is dan allemaal inbegrepen. En de korting? Die hangt vast aan het nieuwe pack, doch meerdere euro’s minder dan onze eerdere korting en slechts geldig voor 1 jaar. Daarna geen korting meer! Terugschakelen naar ons vorig pack was onmogelijk en ook de cera-korting was weg. Nu hebben we een ’essential pack’, waarmee we ongeveer evenveel betalen als ons eerste pack, met met veel minder voordelen: kleinere korting beperkt tot 1 jaar; tv replay van 3 euro is extra te betalen, en internet is niet meer onbeperkt! Conclusie: Wie nog een pack bezit (b.v. met langlopende korting) dat voor Proximus commercieel oninteressant is, wordt ongevraagd en op listige wijze overgezet op een andere pack (onomkeerbaar!). Klantvriendelijkheid heet dat dan. Hadden we de tweede tv box gehouden, dan had er geen haan naar gekraaid. 

Reputatie 7
Badge +3

@Helga_03 Ik heb klachtendossier 52087356 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan nakijken als er misschien nog iets kan geregeld/toegepast worden.Zijn nemen erna zelf terug contact met u op.Excuses alvast.Groetjes,Joel

Reageer