Beste,
Tot de maand december 2022 had ik het Pack Flex omvattende vaste lijn, cloud 10gb, internet maxi,
my epress, Family life premium, TV, TV REPLAY?PICKX APP
met daarbij 4 gsm
Tv Box
korting van werkgever
netflix premium aan 17.99 Euro
met als totaal factuurbedrag 127.98 euro
Door geklungel van proximus medewerker zat ik ineens zonder vaste lijn(ik zou deze wijziging online aangevraagd hebben NIET DUS) en stond ineens ook Netflix niet meer op de factuur.
Heb daarvan melding gemaakt en ze gingen dit herstellen maar gebeurde dus niet, de vaste telefoonlijn heb ik laten verwijderen uit pack met als belofte dat me dit een besparing van 11 euro ging opleveren.
nu krijg ik vandaag 13/01/2023 een nieuwe factuur ditmaal van 144,79 euro met korting van de werkgever. wat hebben ze gedaan ze hebben me een Pack S met netflix standaard gegeven waar ik niks mee ben, had vroeger netflix premium; de hele dag aan de chat gespendeerd en in plaats van te lezen wat ik vraag doen ze hun zin; betaal nu pack s met netflix standaard en netflix premium.
Heb verschillende malen gevraagd om mijn oude pack terug te geven met het netflix premium, wat doen ze nu mijn netflix premium annuleren MAAR DAT WAS DUS NIET MIJN VRAAG