Skip to main content

Ik post mijn vraag hier, omdat ik aan de telefoon nietszeggende antwoorden krijg. Hopelijk kan een Proximus medewerker hier eens meekijken.

Ik kreeg deze week een brief in de bus met daarin een heel warrige uitleg over mijn ‘evoluerende pack’, maar op het einde van de rit bleek dat het vanaf januari ruim dubbel zo duur ging worden, voor minder diensten. Omdat ik niet akkoord was, en via de telefoon niet geholpen kon worden, ben ik in een shop langsgeweest om het pack naar iets om te zetten waar ik me wel in kan vinden (Flex S internet + TV). Ik kreeg hiervan een bevestiging via mail (aanvraag R000000110000W60W1-1) en dit zou nog dezelfde dag in orde komen, maar sindsdien geen teken van leven meer.

Aan de telefoon zeggen ze dat het ‘in uitvoering’ staat en dat de bewering van de medewerker in de shop (nl. dat dit dezelfde dag in orde zou komen), niet klopt. Dat lijkt me sterk, want ook in de bevestigingsmail staat er dat het dezelfde dag in orde zal zijn.

Vandaar mijn vraag: kan een Proximus medewerker die hier meeleest eens nakijken wat er gaande is? Er is een tussenkomst van mijn werkgever op het pack, en dat heeft destijds heel wat voeten in de aarde gehad om in orde te krijgen, hopelijk loopt dat nu ook niet weer fout.

Ik heb ook nog een 2e vraag: ik heb in de shop gemeld dat ik een Apple TV gebruik, en geen TV box wil. Ik heb ook geen TV box, maar om één of andere reden staat er in de bevestiging van de aanvraag wel dat het pack 72,99 euro per maand zal kosten, terwijl dit met Apple TV en zonder TV box toch maar 69,99 euro mag zijn. Kan dat ook eens nagekeken worden? 

Alvast bedankt!

Gewoon ter info: mijn pa heeft deze brief ook net ontvangen zijn huidig oud pack wordt ook ongevraagd omgezet naar Pack Flex (Internet + vaste lijn + TV) met bijkomend nadeel “het verlies van Proximus Affinity Program”  waar dan eronder vermeld staat dat deze kortingen reeds in de pack prijs verrekend zijn ???

@Steven_01  Dag Steven, momenteel is het order nog niet afgewerkt. Ik heb 55678626  hiervoor aangemaakt, ik kijk het na.

Bedankt ​@Luc.M voor je reactie en om ticket 55678626 hiervoor aan te maken.

Heb je al kunnen nakijken waarom dit niet uitgevoerd wordt? Het is geen standaard aanvraag (tussenkomst werkgever én een al in gebruik zijne AppleTV in de plaats van gehuurde tv-box), maar toch ook niet zo ingewikkeld 😉

In elk geval bedankt voor de moeite!

Iemand? Het is nu meer dan 7 dagen geleden dat ik de moeite nam om naar een Proximus shop te gaan nadat Proximus zelf ongevraagd een wijziging aan mijn producten wou aanbrengen. Het ging binnen de 2 uur in orde zijn, maar ik heb sindsdien gewoon niks meer vernomen buiten ‘het is in verwerking’ en ‘we kijken het na’. Dat is toch niet meer normaal? Elke communicatie zou beter zijn, zelfs al was het ‘het zal 2 weken duren’, maar gewoon niks communiceren, dat is niet erg klantvriendelijk...

@Steven_01 

het spijt me dat dit order niet doorstroomt. In de meeste gevallen is dit binnen 24u in orde, maar nu dus niet… geen idee...

Luc volgt het verder op en heeft IT al gecontacteerd.

mvg

Tina

@tina.b ​@Luc.M : mijn excuses dat ik jullie hiervoor blijf aanspreken, maar hopelijk begrijpen jullie dat ik graag zou weten wanneer dit in orde zal komen. Ik kan toch echt de eerste klant niet zijn die van een oud pack met ‘internet everywhere’ naar een Flex S internet+TV omgezet moet worden met behoud van tussenkomst werkgever (PFE Flex Maxi Full)?

Des te meer omdat heel deze saga enkel en alleen in gang gezet is doordat Proximus zelf het initiatief genomen heeft om mij te contacteren om mijn pack ongevraagd om te zetten. Ik was niet eens vragende partij om iets te veranderen...

Dag ​@Steven_01 IT heeft deze aanvraag nog in behandeling, ​@Luc.M zal je verder op de hoogte brengen als hij meer info heeft.

@Steven_01  Je IT ticket is opgelost. Er staat een herberekening klaar voor de lopende aanrekening, deze komt mee met de factuur van januari. Groetjes Luc

Beste ​@Luc.M , bedankt om te laten weten. Ik zie op MyProximus inderdaad het nieuwe pack staan. Daar kan ik wel niet zien of dit de versie zonder tv-box is (met Apple TV, 3 euro/maand goedkoper 🙂 ), en of de tussenkomst van mijn werkgever nog actief is. Maar dat zal ik dan kunnen zien op de factuur van januari. 

Alvast fijn weekend gewenst.

Steven

@Steven_01  Zonder tv box en PFE is actief. Fijn weekend

Reageer