Ik post mijn vraag hier, omdat ik aan de telefoon nietszeggende antwoorden krijg. Hopelijk kan een Proximus medewerker hier eens meekijken.
Ik kreeg deze week een brief in de bus met daarin een heel warrige uitleg over mijn ‘evoluerende pack’, maar op het einde van de rit bleek dat het vanaf januari ruim dubbel zo duur ging worden, voor minder diensten. Omdat ik niet akkoord was, en via de telefoon niet geholpen kon worden, ben ik in een shop langsgeweest om het pack naar iets om te zetten waar ik me wel in kan vinden (Flex S internet + TV). Ik kreeg hiervan een bevestiging via mail (aanvraag R000000110000W60W1-1) en dit zou nog dezelfde dag in orde komen, maar sindsdien geen teken van leven meer.
Aan de telefoon zeggen ze dat het ‘in uitvoering’ staat en dat de bewering van de medewerker in de shop (nl. dat dit dezelfde dag in orde zou komen), niet klopt. Dat lijkt me sterk, want ook in de bevestigingsmail staat er dat het dezelfde dag in orde zal zijn.
Vandaar mijn vraag: kan een Proximus medewerker die hier meeleest eens nakijken wat er gaande is? Er is een tussenkomst van mijn werkgever op het pack, en dat heeft destijds heel wat voeten in de aarde gehad om in orde te krijgen, hopelijk loopt dat nu ook niet weer fout.
Ik heb ook nog een 2e vraag: ik heb in de shop gemeld dat ik een Apple TV gebruik, en geen TV box wil. Ik heb ook geen TV box, maar om één of andere reden staat er in de bevestiging van de aanvraag wel dat het pack 72,99 euro per maand zal kosten, terwijl dit met Apple TV en zonder TV box toch maar 69,99 euro mag zijn. Kan dat ook eens nagekeken worden?
Alvast bedankt!