Vraag

overstroming

  • 28 July 2022
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Na de grote overstromingen van vorig jaar grote problemen met proximus. Chatten, bellen. Niets lukt. Wel betaal ik keurig mijn rekeningen van ca. 100 € per maand. Nu wil ik een klacht indienen en kan niet eens een klachtenformulier downlaoden. Iemand daar misschien een tip voor?

 


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Is het dit?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html

 

 

Dank je voor de reactie! Ik heb deze doorgelopen en op het einde kom je dan niet op het klachtenformulier zelf. Dat is het gekke.

 

Ik heb ook aan de klantendienst via de chat gevraagd een link te sturen, maar dat levert ook niets op. Ik denk, dat ik een ouderwetse brief moet sturen. Ook om te vermelden, dat ik ondanks de betaling van mijn facturen niet eens een technieker thuis op bezoek kon krijgen omdat we midden in overstromingsgebied zitten met werkzaamheden tot eind oktober as. Nu, 2 weken geleden, is er wel na veel aandringen een technieker geweest en hebben we wel een redelijk internet. Was dus toch mogelijk. M.i. is Proximus echt bijzonder klantonvriendelijk als bedrijf. Niet de individuele medewerker, -ster bedoelend overigens. Ik wil dit echt eens aankaarten. Vandaar mijn vraag over het klachtenformulier.

Reputatie 6
Badge +2

Wel, echt raar, maar dat was mijn eerste idee. Maar ik durfde dat eigenlijk niet meer zeggen. Ik heb ooit een klacht ingediend per brief gericht aan de CEO van toen nog Belgacom, en twee dagen later was er een mail met een oplossing. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Een firma die emailadressn verkoopt heeft er zogezegd geen. Ooit heeft een medewerker van Proximus me eens gezegd dat ze dan te veel mails zouden krijgen. Ik denk dat ze hun diensten moeten verbeteren, dan krijgen ze automatisch minder klachten. 
Maar iemand van Proximus zal u morgen wel een link bezorgen naar dit formulier. Of Martin?

Eens! Het is wel echt frustrerend. Het woondeel van ons huis is verwoest, we wonen tenminste nog boven en dan moet je communiceren met verzekering, instanties etc. Dat lukt dan maar niet omdat je geen internet hebt. Je regelt dan via je smartphone nog veel, maar Proximus laat je eigenlijk in de kou staan, terwijl achteraf is gebleken, dat er een redelijke oplossing was geweest. Zo blijkt uit de reactie van hun technieker onlangs. Netjes wordt je maandbedrag afgeschreven en verder van Proximus volledige onwil en geen contactmogelijkheden. Dat kan niet. Het zit me oprecht harstikke dwars. Het is te groot en te geautomatiseerd geworden. Je komt niet door de pre-formats heen.

Bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +1

Eens! Het is wel echt frustrerend. Het woondeel van ons huis is verwoest, we wonen tenminste nog boven en dan moet je communiceren met verzekering, instanties etc. Dat lukt dan maar niet omdat je geen internet hebt. Je regelt dan via je smartphone nog veel, maar Proximus laat je eigenlijk in de kou staan, terwijl achteraf is gebleken, dat er een redelijke oplossing was geweest. Zo blijkt uit de reactie van hun technieker onlangs. Netjes wordt je maandbedrag afgeschreven en verder van Proximus volledige onwil en geen contactmogelijkheden. Dat kan niet. Het zit me oprecht harstikke dwars. Het is te groot en te geautomatiseerd geworden. Je komt niet door de pre-formats heen.

Bedankt voor het meedenken!

@Jan Storm . Als ik u was zou ik ook contact opnemen met  ombudsmantelecom. Kun je mailen maar ook bellen. Heb deze keer nodig gehad toen ik bij Orange was. Heel goed geholpen. https://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

Goed idee! Bedankt voor de suggestie!

Reageer