Beantwoord

Overstappen naar Epic combo

  • 26 July 2020
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Kan je als bestaande klant ook overstappen naar Epic Combo?

Indien ja, krijg je dan een nieuwe android decoder?

Ik heb nu een oud pack Internet Maxi en een Epic mobiel abo, ik zou willen bekijken of zo’c epic combo niet voordeliger is.

icon

Beste antwoord door tina.b 28 July 2020, 11:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Cfr Fr forum (info community mgr)

https://fr.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pour-toute-question-commerciale-concernant-le-nouveau-decodeur-v7-c-est-ici-55496

Ja op vraag

Kan je als bestaande klant ook overstappen naar Epic Combo?

Indien ja, krijg je dan een nieuwe android decoder?

Ik heb nu een oud pack Internet Maxi en een Epic mobiel abo, ik zou willen bekijken of zo’c epic combo niet voordeliger is.

Hier worden blijkbaar toch niet echt (volledig) de regels gevolgd zoals die aangegeven op het frans forum, maar normaal gezien voor epic combo full zou dit  normaal moeten lukken. 
Voor de rest stel ik vast dat de Proximus medewerkers dit gewoon doorgeven aan de betrokken dienst om te laten natrekken of je in aanmerking komt.

 

zie ook een antwoord van proximus → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705?postid=656869#post656869

Reputatie 7
Badge +3

@RolandT 

Beste,

 De V7 decoder wordt  aangeboden bij een Epic combo full klant

als bestaande klant kan je je pack laten omzetten naar Epic… 

Wil je door een medewerker gecontacteerd worden om dit te bespreken ?

je kan zelf proberen via MyProximus ?

Groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@RolandT

Beste,

 De V7 decoder wordt  aangeboden bij een Epic combo full klant

als bestaande klant kan je je pack laten omzetten naar Epic… 

Wil je door een medewerker gecontacteerd worden om dit te bespreken ?

je kan zelf proberen via MyProximus ?

Groeten

Tina

Hi @tina.b Proximus mag mij hier zeker over contacteren.

Reputatie 7
Badge +3

@RolandT 

ik zal een dossier maken voor mezelf en navragen (kan wel even duren… verlofperiode… minder collega’s met meer werk :-) )

ik zie dat er ook tussenkomst werkgever is voor internet: ook even navragen hoe dat blijft lopen eer we veranderen…

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@RolandT

ik zal een dossier maken voor mezelf en navragen (kan wel even duren… verlofperiode… minder collega’s met meer werk :-) )

ik zie dat er ook tussenkomst werkgever is voor internet: ook even navragen hoe dat blijft lopen eer we veranderen…

groeten

Tina

Inderdaad @tina.b dat zijn de vragen die ik heb:

  • blijft het bedrag ‘tussenkomst van de werkgever’ gelijk na overstap
  • ik heb nu een “Epic beats” mobiel abo, is het mobiel abo in “Epic combo full” gelijkaardig (of zelfs beter)?
  • Internet blijft onveranderd in up/download snelheid en volume per maand?

Aangezien we nu allemaal van thuis werken, ben ik extra voorzichtig dus liever traag en goed dan snel en problemen:-)

Ter info: hier al in afwachting een gedetailleerde fiche van Epic combo full met meer details wat allemaal inbegrepen zit 

→ https://www.proximus.be/dam/jcr:ea4a26bc-94a9-4c48-a003-ec5bd0f4df44/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/epic/Epic_combo_full_nl~2019-12-31-15-11-40~cache.pdf

Reageer