Skip to main content

Beste 

 

 

Is er een opzegtermijn voor het opzeggen van je abonnement (family)

 

 

M.v.g

Jasper D.h

 

@DrwhoY91 zoals @Martin al aanhaalde goed nadenken vooraleer men opzegt.Soms kan men niet op afstand bepaalde producten/diensten terug aansluiten maar enkel door tussenkomst technieker.Op dat ogenblik hangt het af welke afspraken nog vrij zijn.Het kan dus zijn dat je x aantal dagen zonder gaat zitten.Ook rekening houden met eventuele heractievatiekosten(indien geen promo).Groetjes,Joel


@jasperdh1  Een klant kan opzeggen wanneer deze wenst zonder kosten. Enkel bij een joint offer contract ben je  gebonden aan 24 maanden.U kan dan ook opzeggen maar dan moet je wel rekening houden met een verbrekingskost.Groetjes,Joel


je kan opzeggen wanneer je wilt en terug klant worden ook wanneer je zelf wilt.

Eens een dienst/diensten afgesloten werden door je opzeg op maandag , en je beslist dinsdag om terug de dienst/diensten te hernemen dat kan dit ook niet altijd ogenblikkelijk, hangt ervan af wat je juist opzegt en terug nadien aanvraagt.

Als ik je een goede raad mag geven beslist beter niet impulsief en denkt er eerst goed over na vooraleer je iets opzegt, want tenslotte win je daarmee niks mee.


Hallo,

 

ik had graag geweten of er een termijn staat op een opzegging. Stel ik neem impulsief een beslissing en zeg maandag mijn abonnement op om te veranderen maar dan toch niet wil veranderen kan ik dan dinsdag opnieuw klant worden ? 

 

alvast bedankt!

Mvg!


FYI:Tenzij de Prox forummedewerkers mij zouden tegenspreken, is het antwoord neen


Reageer