Vraag

Ook recht op een getrouwheidskorting ?

  • 12 January 2024
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

Beste, in mijn profiel heb ik enkele dagen geleden een ticket aangemaakt om ook te kunnen genieten van een getrouwheidskorting, moet ik verder nog iets ondernemen ?

Alvast bedankt


8 reacties

De proximusmedewerkers komen pas na het weekend terug.
Zij kunnen je dan meedelen of je in aanmerking komt voor de getrouwheidskorting.

Reputatie 7
Badge +3

@Geert_0100 

we dienen een verzoek in tot het bekomen van een korting.

Bevestiging wordt via mail verstuurd

mvg

Tina

 

Bedankt, de korting komt in orde vanaf de volgende factuur👍

Is ook gewoon ergens een duidelijk overzicht vanaf wanneer je in aanmerking komt voor de getrouwheidskorting of moet dit perse via deze overbodig moeilijke manier?

@Futoman 

PX forummedewerkers kunnen dit morgen voor u natrekken. 
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Futoman

PX forummedewerkers kunnen dit morgen voor u natrekken. 
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb zonet zoveel mogelijk ingevuld. Alleen de onderste 2 niet. Is dit noodzakelijk of niet? Indien ja, kan dit later nog en krijg ik hier ergens melding van?

Vriendelijke groeten

Als de PX moderatoren bijkomend nog bijkomende gegevens nodig zouden hebben zullen ze het u wel melden. 

Reputatie 7
Badge +3

@Futoman Ik heb via order R000000110000STBDO de getrouwheidskorting geactiveerd.Geldig voor 12 maanden.Zie info mail.Groetjes,Joel

Reageer