Ik betaal al meer dan een jaar 4,99 euro per week aan Wister, via Proximus.
Ik had mijn facturen beter moeten bekijken. Ik had te veel vertrouwen in Proximus dat de factuur correct zou zijn.
Ik neem aan dat ik ergens op zal geklikt hebben zonder het te beseffen, maar ik heb nergens een akkoord gegeven aan Wister of wat dan ook.
Proximus zegt dat ze niet verantwoordelijk zijn voor betalingen aan derden. Maar als ik google naar Wister, vind ik veel gedupeerden. Ik mag toch verwachten van Proximus dat zij dit ook weten. Waarom hebben ze mij daarover dan niet verwittigd? En als ik Proximus om hulp vraag (wat ook al niet eenvoudig is) geven ze me enkel een telefoonnummer van Wister waar uiteraard niemand opneemt.
Ik kan blijkbaar alleen alle diensten naar derden blokkeren en niet enkel Wister, maar dan kan ik geen Lijn-ticket meer kopen enzo.
Hoe kan ik dit stopzetten en is er een manier om dit geld terug te vorderen?
Hoe pak ik dit best aan?