Vraag

onduidelijke factuur

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Sedert enkele maanden verschijnt op mijn factuur een bedrag van ± 6€ voor “verbruik”, indien ik de details wil zien komt de melding “er was deze maand geen verbruik”.

Ik heb dit al enkele maanden geleden doorgegeven en ben hiervoor ook gebeld - men ging dit in orde brengen - wat tot op vandaag niet gebeurd is.

Mag ik vragen dit tegen de volgende factuur nu in orde te brengen - ik ben niet bereid elke maand 6€ voor “geen verbruik” te betalen.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@guntherk Op je factuur van 05/05/2022 zie ik € 5,76 internationaal verbruik met je gsm. Dit betreft 1 oproep en 1 sms naar Duitsland (vanuit België). Ook op de voorgaande facturen betreft dit internationaal verbruik naar Duitsland (vanuit België). Internationale oproepen zijn niet inbegrepen in de bundel van jouw gsm-abonnement.

Er is een verschil tussen Roaming en Internationaal verkeer.

  • Roaming = Je bevindt je zelf in het buitenland en maakt in het buitenland gebruik van je gsm
  • Internationaal verkeer = Je belt vanuit België naar een buitenlands nummer

Roaming in de Europese Unie is inbegrepen in onze gsm-abonnementen.

Internationaal verkeer is niet inbegrepen in onze gsm-abonnementen.

Groetjes,
Antonella

Reageer