Vraag

onbeschofte klantendienst

  • 9 November 2019
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

vandaag naar de klantendienst gebeld. nog nooit zo een onbeschofte persoon aan de lijn gehad.

was in verband met de gratis zenderpack in mijn tutimus.(entertainment chanels nl) normaal is die pack

gratis maar nu is er maar 2 euro in mindering gabracht van de 10 euro.  ik heb gewoon de telephoon 

dichtgesmeten . door zo een onbeschofte persoon end omdat mijn fiber aansluiting niet in orde komt 

zal ik normaal gezien overschakelen naar telenet


5 reacties

Ter info: pas dinsdag zullen de proximus medewerkers je hier verder ter woord kunnen staan.

(Proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijdens het weekend en op feestdagen)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @danny195 , spijtig om te horen dat je niet correct geholpen bent. Als je je klantgegevens op je profiel aanvult, kijken wij het graag voor je na. Grt, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Hallo mijn profiel is aangepast. Dat van mijn factuur is al opgelost. Ik heb wel nog een probleem met de aansluiting van mijn fiber. Vorige week heeft er een technieker geweest maar die persoon 

Kon niets doen omdat de kabel nog niet op het 2verdiep binnen gebracht was. Er moet 1een laser komen om fiber kabel bij mij binnen te brengen. Ik ging al ale dagen opgebeld worden (vandaag weer)

Voor een afspraak maar ik heb nooit iets gehoord. 

Ik zou dat wel moeten weten voor verlof te vragen op mijn werk. Danny 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@danny195 ik heb de planningsdienst ‘Fiber’ gevraagd om je zo snel mogelijk te contacteren! Grt, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

hallo

dank u voor de hulp. ik hoop dat ze deze keer wel bellen.

ik hou je op de hoogte.

danny

Reageer