Beantwoord

Netflix fout aangerekend?

  • 16 januari 2018
  • 2 reacties
  • 299 Bekeken

Ik stapte vorige maand over naar een all in Tuttimus.
Ik zou hierbij voor 1 euro extra Netflix krijgen (106,93 zonder Netflix en 107,97 met Netflix). Dit is de prijs inclusief 2 GSM abonnementen van 15,99.
Op mijn aanrekening staat echter Netflix aan 10,99 min 2 euro korting = 8,99.
Dat is wel 7,99 euro meer dan wat er mij verteld was...
Aan de telefoon vertelt men mij dat de prijs wel degelijk correct is?
icon

Beste antwoord door Marleen 19 januari 2018, 12:12

Dag Pringles,
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Netflix is niet fout aangerekend, denk ik.
Je hebt Netflix als TV bonus in je Tuttimus: en een TV bonus is niet gratis, maar is inbegrepen in de abonnementsprijs van een Tuttimus/Familus. De prijs van die TV bonus staat wel apart vermeld op je aanrekening.
Als je geen TV bundel neemt krijg je trouwens een korting van €7,95.
Inbegrepen in je Tuttimus en gezien de standaardabonnementsprijs krijg je dus Netflix voor €1 extra: € 8,99 ipv €7,95 voor bv Entertainment channels als tv bundel in Familus/Tuttimus.
Je kan trouwens zelf narekenen en de simulatie doen met Netflix of met 'Ik wil geen tv-bundel' op:
www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-zelf-je-tuttimus-familus-samen.html
Een beetje ingewikkeld is het wel.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Pringles,
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD

Reageer