Vraag

mobile betaling

  • 12 April 2020
  • 8 reacties
  • 199 Bekeken

Sinds lange tijd kan ik geen berichten meer sturen naar De Lijn en heb ik geen internet in het buitenland. Volgens mij is oorzaak dat de optie 'Mobiele betalingen' uitstaat. Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.

Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?


8 reacties

Dinsdag komen de mensen van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen. Wel kun je eventueel eens proberen via de Helpdesk 0800 22 800 of er iets aan te doen valt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @omaralnjar wij kunnen dit in principe opnieuw activeren, vul je op je profiel klantgegevens aan voor nazicht? Grt, Heidi

Mijn klant nummer is 621212***

tip best altijd privégegevens in je forumprofiel zetten

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen in één van die vakken,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

Dag @omaralnjar kun je ook nog even toelichten met welk mobiel nummer je opnieuw M-Pay wilt kunnen gebruiken? Dit mag in je forumprofiel, zoals aangegeven door @Martin. Grt Heidi

Klant nummer 621212***

mobile nummer 0499827***
de naam Omar alnajjar 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @omaralnjar dossier 45026835 is hiervoor opgemaakt, onze diensten doen het nodige! Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@omaralnjar  De optie m-commerce dat mobiele betalingen mogelijk maakt werd op het doorgegeven gsm-nummer geactiveerd. Groetjes, Antonella

Reageer