Sinds lange tijd kan ik geen berichten meer sturen naar De Lijn en heb ik geen internet in het buitenland. Volgens mij is oorzaak dat de optie 'Mobiele betalingen' uitstaat. Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.
Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
Dinsdag komen de mensen van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen. Wel kun je eventueel eens proberen via de Helpdesk 0800 22 800 of er iets aan te doen valt.
Dag
Mijn klant nummer is 621212***
tip best altijd privégegevens in je forumprofiel zetten
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen in één van die vakken, en
> Sla wijzigingen op
Dag
Klant nummer 621212***
mobile nummer 0499827***
de naam Omar alnajjar
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.