@Avh91 Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers hier morgen terug langskomen, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zo kunnen zij hiermee direct aan de slag van zodra ze hier de draad opnemen.
Goedemiddag
Excuses voor het ongemak
bedankt om je gegevens in te vullen
Ik heb de oorzaak gevonden:
je toestellen werden idd verwijderd uit je producten, maar decoder is blijven hangen in facturatie
De aanrekeningen werden gecrediteerd en via IT laat ik dit toestel nog verwijderen uit je facturatie
Tegen volgende maand moet dat opgelost zijn: ik volg het zelf op.
Vriendelijke groeten
Tina
Smartphone werkt niet meer,dus naar Proximus Oostende.Top service en hersteld in 10 seconden GRATIS . Dank ex collega Mike . Dooms Eddy ex teleboetik Oostende . Dat is nog echte Proximus service toptop