Vraag

mandaat domiciliëring verwijderen


Reputatie 5

Ondanks dat ik al meerdere keren gevraagd heb het mandaat te verwijderen bij mijn bank en jullie telkens beweren dit gedaan te hebben, is dit nog niet gebeurd. Kan er iemand dit in orde maken aub. In  de MyProximus app en in MyProximus staat ook nog altijd dat de factuur via domiciliëring betaald wordt hoewel dit al 2 maanden niet het geval is. Dit gingen jullie ook in orde maken,niet dus. Ook is de knop factuur betalen verdwenen in MyProximus. Alvast bedankt.

mvg


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jamo voor zover ik kan zien staat er geen domiciliëring  meer actief, vermoedelijk is er een IT- probleem. Dossier 45017512 is opgemaakt voor nazicht, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Grt, Heidi

Reputatie 5

@HeidiE 

Bedankt voor het antwoord. Ondertussen heb ik een mail ontvangen met weer hetzelfde standaard antwoord dat er geen domiciliëring actief staat. Ik kan u verzekeren dat Proximus nog altijd een actief mandaat heeft staan bij mijn bank. Ik heb deze geblokkeerd maar ze staat er nog. Volgens mijn bank zijn jullie verplicht om deze op mijn vraag te verwijderen. Ik heb ondertussen ook geantwoord op de mail met nogmaals hetzelfde verzoek. Ik zie dat de knop” betalen “ terug is waarvoor bedankt.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jamo de laatste aanpassing in jouw facturatie gebeurde met ingang van 18/02/2020. Op de laatste 2 facturen staat de uitnodiging om zelf te betalen. Ik vrees dat de doorstroming wat langer geduurd heeft. Grt, Heidi
 

Reputatie 5

Geachte,

Nogmaals de vraag om het mandaat te verwijderen!!!  In het antwoord van mijn bank staat het volgende:

“Zij hebben dit mandaat wel degelijk gedeactiveerd, maar Proximus heeft deze niet laten schrappen bij de bank. “

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo ik heb dossier 45017512 voor de financiële dienst heropend voor verder onderzoek. Groetjes, Antonella

Reputatie 5

Wanneer denken jullie het mandaat eindelijk te laten verwijderen?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jamo , dit mandaat staat in geen enkel intern programma meer actief, ik heb een tussenkomt van onze IT-dienst gevraagd. Mvg, Heidi

Reputatie 5

Geachte,

Nogmaals de vraag om het mandaat te verwijderen!!!  In het antwoord van mijn bank staat het volgende:

“Zij hebben dit mandaat wel degelijk gedeactiveerd, maar Proximus heeft deze niet laten schrappen bij de bank. “

mvg


Het enige dat jullie moeten doen is het mandaat laten schrappen bij mijn bank. Niet moeilijk toch.

Bedankt !!

Reputatie 5

Dag @Jamo , dit mandaat staat in geen enkel intern programma meer actief, ik heb een tussenkomt van onze IT-dienst gevraagd. Mvg, Heidi


Dag @HeidiE ,

Wat hebben jullie IT-diensten nu weer gedaan,nu staat er niets meer in My Proximus. Zowel in de app als via de website alles leeg. Geen facturen meer niets nada. Wanneer gaat het ophouden? ipv iets op te lossen krijg ik er steeds maar problemen bij. Komen jullie het hier eens uitleggen waarom we nog klant blijven bij jullie want mijn krediet is op.

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo Er zijn in de eerste helft van deze week algemene problemen geweest met MyProximus. Deze zijn opgelost en alles werkt nu terug normaal.
Dit staat volledig los van de problematiek met de domiciliëring.
Groetjes,
Antonella

Reageer