Beste,
ik heb zopas gezien dat mijn maandelijkse korting deze maand stopt. Ik ben trouwe klant en correcte betaler. Kan deze korting verlengd worden?
Bedankt alvast.
Beste,
ik heb zopas gezien dat mijn maandelijkse korting deze maand stopt. Ik ben trouwe klant en correcte betaler. Kan deze korting verlengd worden?
Bedankt alvast.
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste,
ik vermoed dat ik al het nodige ingevuld heb.
Bedankt.
Dag
Alvast bedankt voor de moeite.
Fijne avond.
Beste,
ik heb zopas een verandering in mijn abonnement doorgevoerd. Ik wou even informeren of dit geen invloed heeft op de getrouwheidskorting, of indien wel dit even opnieuw in het systeem gezet kan worden.
Ik vermoed dat deze vast hangt aan de klantnummer maar informeer even voor de zekerheid
Bedankt.
we kijken het na, want de orders kruisen elkaar nu
groeten
tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.