Kortingen voor bestaande klanten

  • 13 March 2021
  • 11 reacties
  • 6857 Bekeken

Reputatie 3

Ik ben al meer dan 30 jaar klant van Proximus, maar van kortingen etc kan men blijkbaar alleen profiteren als nieuwe klant. 
Zou men zijn trouwe klanten niet ook eens spontaan een korting aanbieden of heeft men liever dat men om de 2 jaar van provider wisselt en dan wel steeds van die kortingen kan profiteren? Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Mvgr 


11 reacties

FYI: Maandag pas komen de Prox Forummedewerkers hier terug langs om je verder te woord te staan.

Reputatie 1

Nu eerlijk gezegd, proximus, als je mensen hebt, die meer als 20 jaar klant zijn, dan zouden die toch enorme grote korting mogen krijgen. Hoeveel geld hebben wij jullie al gegeven op 30 jaar. Ik ben klant sinds 1998. Toen nog skynet (Interpac) nog voor er nog sprake was van Belgacom, laat staat Proximus. 

Dergelijke klanten zouden op een gouden plaatje moeten gedragen worden. Ik krijg 10 euro korting per jaar. Als deze weg valt, dan ben ik voorgoed weg. Want dat is het enige dat me nog bij Proximus houdt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Kurt_022 Zie info link voor nieuwe en bestaande klanten:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_enjoy_question/particulieren/support/myproximus/voordelen-en-diensten/enjoy/aan-de-slag-met-enjoy.html   Groetjes,Joel.

Reputatie 3

Beste,

Ik doelde eigenlijk op kortingen zoals jullie nu geven aan nieuwe klanten = kortingen op abonnementen per maand, gratis Disney+, dan weer andere aanbiedingen inclusief gratis tv… etc.

Zulke worden nooit aan bestaande klanten aangeboden (toch niet aan mij alleszins). Bovendien, als men zelf niets onderneemt, blijft men met oude contract formules zitten (nu Tuttimus ipv Flex) etc.  Ik zeg niet dat dit elke keer zou moeten zijn, maar zo nu en dan zou het toch wel fijn zijn als men zijn  jarenlange klanten niet vergeet. 

TUI: Het is ook zo dat bij overstap naar ander/nieuwere formules krijgt je ook niet zomaar korting en dikwijls als er één toegekend wordt is het voor een jaar.

Reputatie 3

Ja, dat weet ik, maar als je om de 2 jaar overstapt krijg je wel steeds een serieuze korting en wordt je door de ander met open armen ontvangen.  Dit is niet mijn bedoeling, maar als je niets doet krijg je ook niets. 
 

Reputatie 7
Badge +3

@marcusk50  Momenteel heb je een Tuttimus pack (mobilus s) met de tv-optie all sports aan € 102,98/maand. Indien het pack wordt omgezet naar Flex (mobile flex) met de tv-optie all sports zit je aan € 101,99/maand. Indien je geen gebruik meer maakt van de vaste lijn of deze niet meer wenst, kan je opteren voor Flex S (mobile flex) met de tv-optie all sports en dan zit je aan € 90,99/maand.

Buiten het financiële voordeel ga je met de gsm onbeperkt kunnen bellen (mobile flex) terwijl je nu slecht 120 belminuten per maand hebt (mobilus s).

Meer info over Flex vind je hier: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Als trouwe klant kunnen we in dat geval ook kijken voor een getrouwheidskorting (van tijdelijke duur).

Groetjes,
Antonella

Reputatie 3

Goede middag Antonella,

bedankt voor je feedback. Ja, ik zou wel willen overstappen naar  Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn, echter zonder optie pack sport (die had ik al opgezegd)
Hoor graag hoe dit geregeld/aangepast kan worden. 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@marcusk50  Dag, Antonella zal dit voor je afwerken en je contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 3

Goede middag Antonella, 

bedankt voor je bericht daarnet!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan @marcusk50!  De verandering van het pack is in orde. Alvast een  prettig weekend! Groetjes, Antonella

Reageer