Ik kreeg korting op me abonnement , deze was beloofd dat deze verlengt ging worden .
vandaag gebeld / korting neen
als je goedkoper wilt moet je scarlet bellen wat is dit voor handelswijze
graag me beloofde kortingen want is nu plots 11 euro duurder
Met het lezen van je bericht dacht ik eerst aan de getrouwheidskorting, die moet je zelf jaarlijks vragen. Die wordt (nog?) niet automatisch toegekend.
Het bedrag van 11 euro doet me dan weer denken aan de huur van een tweede decoder.
Je kan zelf je factuur eens grondig nakijken en zien waar het verschil ligt, want zo is het natuurlijk voor ons (niet PX medewerkers) niet duidelijk wat er aan de hand is en rechtgezet moet worden. Wij hebben ook geen zicht op je factuur, noch op de samenstelling van je pakket.
Zorg er dus voor dat je profiel is aangevuld zodat de proximus medewerkers je verder kunnen helpen.
Dit doe je door zoveel mogelijk gegevens in/aan te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden.
Enkel de Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden als je dat wil. (bijv. factuurnummer)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meld hier dat dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.