Vraag

klachtmelding dossier nr 45963503

  • 8 September 2020
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste,

 

op 21/08 heb ik een klacht ingediend betreffende een te hoge facturatie. Dit werd opgemaakt met referentie nr 45963503.

Tot op heden heb ik hier nog géén enkel antwoord op ontvangen. Factuur werd betaald, om het risico op afsluiting niet te lopen. Graag onderzoek van het betreffende dossier.

 

met vriendelijke groeten

franki


4 reacties

graag je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

zodat de proximus forummedewerkers direct van start kunnen gaan als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 2
Badge

Bedankt Martin, is gebeurd ;-)

 

Reputatie 7
Badge +3

@Franki_01 

het dossier is inderdaad nog lopende

Mijn collega zal dit verder afhandelen (en eventueel met terugwerkende kracht verrekenen)

Momenteel is het nog erg druk.  het kan nog even duren, maar je komt zeker aan de beurt

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reputatie 2
Badge

OK, bedankt Tina voor de opvolging.

Reageer