Beantwoord

Klacht via mail: krijg contactformulier niet verstuurd

  • 21 December 2023
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo,

Ik wil ivm een betwiste factuur een klacht indienen via mail dmv het contactblad. Ik kan alle velden invullen maar als ik op de verstuurknop druk gebeurt er niets. Misschien is het een instelling in Chrome dacht ik, maar in Safari gebeurt er ook niets bij de verstuurknop. Iemand een idee? Ik heb geen zin om oeverloos te chatten of te telefoneren met de klantendienst.

 
icon

Beste antwoord door HeidiE 21 December 2023, 10:39

Bekijk origineel

4 reacties

probeer toch eens door eerst een privé webpagina te openen via CTRL SHIFT N en dan cookies aanvaarden, of het zo lukt.

 

Martin,

Ik heb je advies zopas gevolgd, maar met evenveel (geen dus) resultaat.

 
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dirk_0115 uit navraag blijkt het e-mailkanaal momenteel gesloten. Het openen of sluiten van het e-mailkanaal heeft te maken met de drukte.

Via sociale media zijn we wel bereikbaar (Twitter, Facebook, Messenger). Verder is er hier het Forum waar iedereen gebruik van kan maken. Je mag mij ook een privébericht sturen. Groetjes, Heidi

 

Ik heb hetzelfde probleem. Het zou wel handig zijn, als Proximus aangeeft op de website dat je via het formulier geen klacht kan verzenden.

Reageer