Vraag

Indienen klacht

  • 20 July 2022
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Hoe kan ik een formele schriftelijke klacht indienen tegen een medewerker van een Proximusshop? Niet via telefoon of chat maar schriftelijk via e-mail of brief.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoe raar ook, maar Proximus heeft geen e-mail! Er bestaat wel een formulier, maar je moet wel wat zoeken. Maar dat zal hier wel iemand weten. 
ik heb ooit een keer een klacht ingediend en dat was per brief op naam van de CEO (toen nog een dame) en ik had twee dagen later een antwoord per mail van één van haar assistenten. Raad ik dat aan. Ja, maar het moet wel een echt probleem zijn. Niet te vaak gebruiken dus.

Hoe kan ik een formele schriftelijke klacht indienen tegen een medewerker van een Proximusshop? Niet via telefoon of chat maar schriftelijk via e-mail of brief.

Een proximus forummedewerker kan je klacht naar de betrokken dienst doorsturen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten betreffende je specifieke klacht.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

Meldt het ook best hier indien dit gebeurd is, zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra iemand van hen hier de draad opneemt.  

Reputatie 6
Badge +2

Een forummedewerker  en een medewerker van een shop dat zijn gewoon collega’s. Zo simpel is het niet hè. 

het is de bedoeling dat TS dit in zijn forumprofiel zet omtrent welke shop en liefst ook nog om welke persoon het gaat enz…. zodat een proximus forummedewerker weet omtrent welke shop het gaat en die kan dit dan doorgeven aan de bevoegde verantwoordelijke voor de shop.

Dit is hier trouwens al af en toe op die manier gebeurd.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @IPFP dit is het webformulier: Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus en ons adres: Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel. Groetjes, Heidi

Reageer