Beantwoord

Home control waardebon

  • 14 februari 2018
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Helaas, Helaas,
Ik heb ook een brief gekregen van Proximus, in verband met een tegoedbon van 278€ bij Chacon, als compensatie voor de stopzetting van Home Control beveiliging. Daar er op de brief geen vervaldatum stond, veronderstelden we geen dringende actie en is dit in een bestuursvergadering besproken. Doch bij het ingeven van de bonnummer begin februari, komt de melding dat de bon vervallen was op 31/1/2018. Bij navraag bij Chacon, moesten zij een verlenging van de bon vragen aan Proximus.
Gezien er in de Proximus-brief geen melding gemaakt wordt van een vervaldatum, zouden wij het een mooi gebaar vinden, moest de vervaldatum van de Chacon-bon verlengd worden of een nieuwe bon opgestuurd worden.

Hopelijk komt er een gunstig vervolg.
Klantnr 228936
Johan,
0478/495582
Tennisclub Zedelgem 050/201919
icon

Beste antwoord door AkiW 15 februari 2018, 18:32

Hallo,

dossier nr 32959056 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk nakijken en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

dossier nr 32959056 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk nakijken en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw

Reageer