Vraag

hoe my e-press deactiveren/stopzetten

  • 11 January 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge

Hoewel een pack heb en my e-press gratis zou moeten zijn wordt deze steeds aangerekend ook heb ik nooit die optie geactiveerd (ik ben nog een analoge lezer) toch staat deze aktief in my proximus en kan deze optie niet deactiveren stopzetten zelfs de medewerkers van proximus niet ik ben al 3 maanden bezig om dat uit de factuur te krijgen maar de eerste keer hebben ze direct een creditnota gemaakt en de belofte om het op teloosen de twwede factuur weer aangerekend dan was het al veel moeilijker om mijn geld terug te krijgen nu bij 3de factuur is het probleem nog steeds niet opgelost nog steeds wordt my e-press aangerekend (prijs is ondertussen nog licht gestegen).

Ik probeer alweer een week via mail of dit forum één bekwaam iemand te vinden die dit eindelijk eens kan oplossen dat moet toch erge,s toch maar een vinkje zijn 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fsmets zoals mijn collega Luc al schreef is dossier 51856085  hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder moet meer doen dan een vinkje plaatsen, onze IT-dienst kijkt dit intussen na. De dossierbeheerder zal je verder informeren, ik sluit dit topic als dubbel. Met vriendelijke groeten, Heidi