Gisteren kreeg ik een gratis bericht van Wister dat ik ingeschreven ben voor een betaling van 4,99 euro/week. Ik zou dit heel graag stopzetten en liefst zo snel mogelijk.
Alvast bedankt
Gisteren kreeg ik een gratis bericht van Wister dat ik ingeschreven ben voor een betaling van 4,99 euro/week. Ik zou dit heel graag stopzetten en liefst zo snel mogelijk.
Alvast bedankt
Door direct contact op te nemen met hen om het te betwisten en zelf geld terug te vragen bv.
er zijn hier al verschillende topics omtrent Wister !
bvb hier wat uitleg → wister-betalingen-op-mijn-gsm-factuur
verder nog zie → Wister | Proximus Forum
Als ze niet reageren kan Prox ook een klachtendossier opstellen tegen hen
PS: Prox medewerkers komen pas morgen terug langs.
alles klopt wat Martin al heeft aangegeven.
Normaal is Wister verplicht om gevolg te geven aan een stopzetting/klacht
indien nodig geef ons feedback en we maken een dossier op….
Excuses voor het ongemak
Groeten
Tina
Beste,
Ik kreeg identiek het zelfde er is totaal 43 aangerekend op mijn factuur!
Ik wil,mijn geld terug hebben!
Morgen bel ik met de klantenservice.
Groetjes
Inderdaad want in het weekend komen de Prox forum medewerkers hier niet langs op het forum.
Heb je ze al gecontacteerd om een klacht in te dienen en je geld terug te vragen.
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Is het mogelijk hiervoor ook een dossier op te maken en de dienst te blokkeren en terugbetaling aan te vragen. Dank, Brent.
Dag
Hoe moet ik Wister stop zetten ik heb vorige maand gebeld voor stopzetting en hebben mij beloofd het te zullen stopzetten maar van de maand heb ik weer een factuur va 2x 4,99 =9,98 . ik hoop dat u mil kunt helpen
Dank u GSM 0468235250
Beste AntonellaD,
Ik betaal al maanden 19,96 euro teveel op mijn facturen. Gelieve dit bij mij ook zo spoedig mogelijk stop te zetten en me terug te betalen. Bedankt
Wat een klucht!
Bij het nr van mijn man worden die ook maandelijks aangerekend terwijl we niet weten wat dat is en nog nooit hebben aangevraagd. Hoe kan men ons helpen om dat te stoppen? We zijn al meer dan 10 jaar klant en vroeger kwamen we dat nooit tegen. Ik wens dat ze alles terug betalen en alles stop zetten van wister want wij hebben dat nooit gewild. Dit is al enkele maanden bezig
Mijn dochter van nog ma 9jaar... moet 90€ bijbetalen ivm die wister!!! Zij gebruikt haar gsm onder mijn toezicht maar ineens moet zij dit betalen?? Bel proximus vraag waar dit van komt antwoord: geheugen bijgekocht…
????
Ik kijk nu ze bij mij is op haar gsm en zie ik de berichten van wister... ik wil dit stopzetten door op de link te klikken en je kunt overal op klikken behalve stopzetting of uitloggen... echt raar dit! Ik wil dit gel terug zien echt. Of ik laat een artikel in de krant zetten!
Zo een dingen zouden nie mogen!
FYI: als de Proximus forummedewerkers dinsdag terug langskomen hier kunnen ze een klachtendossier opstellen tegen hen, zoals je kunt zien uit bovenstaande berichten van de Proximus medewerkers.
NB: Je kunt deze diensten blokkeren of limiteren, idien het je niet moest lukken, kunnen de Proximus forummedewerkers dit voor je dinsdag ook doen.
Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus
Dank je wel!!
Groetjes Anja
De gratis blokkeringen voor derde diensten werden geactiveerd op beide gsm-nummers in het pack.
Groetjes,
Antonella
Wow dank je wel!
Kunnen we hier ook geen gerechtelijke gevolgen nog aan geven? Want hoeveel mensen zijn hier nu al de dupe van?
Mvg Anja en dank je wel!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.