Skip to main content

Tot 2 maal toe worden er heractiveringskosten van 30€ aangerekend

dit nadat de nr onterecht was afgesloten en alle facturen betaald zijn

in de app klopt het totaal van openstaande bedragen niet, betaalde facturen blijven open staan

ik krijg geen enkele reactie op mails, telefoons worden niet beantwoord, niet teruggebeld

kan ik via mail contact opnemen?

gaat over abonnement via werkgever

TIP: in afwachting  best ondertussen zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad zullen opnemen.


@Ekketje Als het nummer op naam van uw werkgever staat dan best dat die contact opneemt met zijn contactpersonen binnen Proximus.Zij kunnen het nodige nakijken en rechtzetten.Groetjes,Joel


Reageer