Ik heb via instant betaling mijn factuur betaald omwille van een openstaand factuur.
De diensten werden afgesloten, toen ik contact opnam met jullie klantendienst kon deze vrouw aan de telefoon mij niet verder helpen of willen helpen. Normaal als ik via instant betaal worden mijn diensten toch geactiveerd ? Maar ik krijg als reactie van deze dame belt later eens terug.
In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag
Beste Heidi,
Weet u toevallig wanneer een instant betaling geregistreerd wordt ? Ik meende te lezen dat een instant betaling onmiddellijk verwerkt werd.
Nee,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.